Šef týmu RW Racing, Jarno Janssen o letošní sezóně a budoucnosti

24 komentářů

stále dobrý Schumi
26. listopadu • 22:31

Přeju všem krásnou zimní přestávku a já frčím mezi biatlonisty;-)Zdar všem,tady na skle.

odstraneno viktorb
1. prosince • 14:56

Biatlonisty :-O:-O pořád mi tu chybí ten jeden smajlík co mu je nedobře :-D:-D

spartajenejlepsi
27. listopadu • 8:26

Napodobne zimni sporty cekaj Biatlon hokej lyze atd.. Tak se tu mejte a v Dubnu u prvni VC zdar

stále dobrý Schumi
26. listopadu • 22:29

Pánové,..uvidíme příští rok;-)měl by mít to nejlepší,co dokáže Moto3 nabídnout.Takže špice je naprosto povinností,pokud by měl být špičkovým jezdcem.125-ky a dvě sezóny v Moto3,už nesnesou jakékoliv hájení.Buď tedy ukáže co v něm je a nebo ať už to raději nekomentuje.Takže uvidíme.

odstraneno viktorb
26. listopadu • 21:43

Janssen je u mne typický příklad spekulanta prznícího dobrá jména jezdců a vidí hlavně prachy.Když chce špičku měl zapracovat hned na začátku,aby Kalex pomohl více s nastavením.Co kvalda to propadák a nebýt Jakubova nasazení v závodě kde jezdil přes hranu nebylo by ani 11 místo.Janssenova frustrace a kopání je hlavně kvůli tomu,že dostal od toho nenamotivovanýho kluka zaďoura.Řešili jsme to hned na začátku když od Klexu nastoupili hned bylo znatelné zlepšení a je jedno jaký byl stroj loni a kdo na něm seděl jestli mistr světa,když přijdou inovace a je to hned jiný stroj a hlavně jiný jezdec,tohle není Královská kde si můžou v jednom týmu jako třeba Honda vyměnit nastavení a data a stejně to půjde.Největší chybu udělal on a ne Jakub,když to nejde je třeba změn na technice.

stále dobrý Schumi
25. listopadu • 18:30

Pokud jde o Kornfejla,mám svůj názor a nemíním se ho vzdát,byť tu čtu názor odborníka.Kornfejlovi by měli připomenout památnou větu Bohumila Staši,..Chce to nežvanit,ale dýl zabrzdit a dřív přidat!!A pokud toto nepochopí,bude za rok opět kritizovat mechaniky u Calva.Jen chci doufat,že po odchodu Viňalese se Salomem,by ten chvost desítky přece jen mohl dát.Je mi fuk,kdo všechno mne bude kamenovat,ale nebudu si lhát do kapsy jen proto,že je to náš závodník.Fandit mu budu dál,ale pokud to bude stejná písnička o tom, jak do toho dal všechno,ale mechanici to neumí,budu už jen sledovat Karla Haniku a mladého Gbelce.Prosím Viktora,aby toto uložil do své databanky a popřípadě mi to otloukl o hubu:-D Nemyslím ale,že k tomu bude mít příležitost.Škoda,že tam patrně nezůstane A.Carasco a nedej bože,se stejným matrošem.

hubas111
25. listopadu • 19:37

Tak ono v tomhle byznysu je to vždycky a hlavně o tom kolik přineseš "chechtáků" do týmu. To víš sám moc dobře. Paradoxně v motocyklovým sportu platí neúměrně, čím více chechtáků, tím lepší technika může být i talentově "průměrný" jezdec. Jasně, že mega talent si cestu najde. Tyhle tiskový vyjádření týmů i jezdců jsou vždycky pro širokou veřejnost strašně zavádějící, protože jim prostě nevidíš pod ruce. Takovej tenista se nemá moc za koho schovat a sportovní výkon je jasně dán. Ale u motek je to prostě někdy jeden velkej guláš, kde, kdo, co, proti komu, s kým, za kolik, že jak říká Mamba "pravda bývá často uprostřed" :-)Hodně lidí tu taky za letošní sezónu kritizovalo Peška, ale ono je také otázkou, co tam Pešek mohl předvést na bajku, který byl od začátku bez jakéhokoliv vývoje a investic se záhadným investorem, že? Už jenom dnes legendární tiskovka na letošním GP Brno mluvila za vše. Ve zkratce. Pešek "asi je to můj poslední závod, nejsou prachy". Manažer týmu "O ničem takovém nevím, všechno je v naprostém pořádku, Lukáš sezónu dojede".
Buď se Pešek úplně pomátnul na rozumu a jen tak z plezíru pustí na tiskovce totální nesmylsl nebo to bylo v důsledku nesouladu v týmu vs sponzor?I to sponzorství je v jeho případě je velmi diskutabilní. Viděli jste někde logo sponzora? Každej seriózní sponzor by řval jako tygr i prostřednictvím médií a tady bylo ticho jako po pěšině?! Pokud byl LP tak špatnej jezdecky (obzvláště v královské kubatuře)jak to že nešel od válu. Pokud tým, proč LP sponzor vs manager nezajistil přechod jinam i v rámci kubatur nebo celého podniku? Já bych tedy za svý prachy chtěl vidět změny k lepšímu! Nebo, že by si ten italskej lidumil ze starýho přátelství chtěl podržet druhou sedačku na příští rok pro movitějšího sponzora?

stále dobrý Schumi
25. listopadu • 23:14

Zdar hubasi;-)nemíním polemizovat o tom,co je jasně dané,..bez peněz nejen do hospody,ale především do motosportu,nelez.Říkám jen,že na začátku sezóny byly podmínky stejné,karty na stole měli všichni,kdo jel Kalex - KTM.Jak RW,tak Aspar,čili jak Kornfejl,tak Bradl.A výsledky?No,..co k tomu říct? Peška nemíním probírat,celá ta sezona byla o tom, jak vydržet a udržet si ono místečko pro sezónu příští.Něco přinést musel,ale zbytek byl v nejnutnější režii,aby tým dvě sedačky udržel.Jen můj dojem,v motorkách jsem se nikdy nepohyboval,ale v principu je to u aut velmi podobné a tom myslím, své vím.Asi tak.Kornfejla s Iwemou porovnávat nebudu,to je, jako bych porovnával Vettela s Maldonadem.A také nevěřím na ztrátu motivace,..profík a takhle mladej k tomu,hy měl mít motivace na rozdávání.Až bude mít pár titulů mistra světa včetně královské kubatury,pak bych možná o té ztrátě motivace mohl popřemýšlet.

hubas111
26. listopadu • 15:15

Mě by spíš zajímalo jak Janssen vysvětlí ten přechod k novýmu rámu a kompletně novému nastavení v půlce sezóny, kdy se tým ocitl na dně. A taky by mě zajímalo proč, když je Kalex-KTM tak dobrý nevyhrál loni jediný závod a Folger špičce nestačil s píš vzdáleně sekundoval...
Pro připomenutí jeho umístnění v letošní sezóně odkaz:
http://motogpsport.autorevue.cz/klasifikace-jezdcuČástečně s tebou souhlasím, že u mladýho kluka číst prohlášení o ztrátě motivace je napováženou a chci věřit, že to bylo řečeno spíše z určité frustrace než to bylo doopravdy míněno. Nezapomínejme také nato, že Kornfeil část závodů vynechal ze zdravotních důvodů ;-)

stále dobrý Schumi
26. listopadu • 17:24

Jaképak na dně,od půlky sezony?Mizerně jeli celou sezonu, jen ten konec byl opravdu tragický.Je pravda,že Folgr nevítězil,ale byl čtyřikrát na bedně.Jedno druhé a tři třetí místa.V kvaldách se neustále bil o nejlepší pozice.To chceš tedy říct,že jel stejnou tužku jako Kornfejl??Jeho případné ztráty na špici byly ve vteřinách,nikoliv v desítkách vteřin, jako u Jakuba.Ten dal jen jednu pětku v Jerezu a to před ním padlo osm jezdců.Ztráta téměř 30 vteřin.

odstraneno viktorb
1. prosince • 14:55

Šumi to ti nestačí jméno Aspar :-O tady není co srovnávat:-D

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
26. listopadu • 16:27

No hlavně pan Janssen při chvále Ottla zapomněl dodat, že tento jezdec NEJEL (!) v jeho týmu. A srovnání s Folgerem taky pokulhává. Asi u Mapfre Aspar uměli "vymačkat", na rozdíl od jiných týmů KTM-Kalex na maximum.;-)Což nakonec potvrzuje janssenova věta:" Pokud je jezdec zřetelně bez motivace, jak může očekávat od mechaniků a ode mě, že budeme odvádět 100%? ":-O Jako obrázek situace v týmu je to myslím dostačující.

Red Devil F1
26. listopadu • 15:10

Iwemu s Jakubem by jsi mohl, ale dokud nebude Vetel s Maldonadem na stejném materiálu, tak můžeš jen spekulovat ;-)

vloPa19
24. listopadu • 19:21

Ja myslim, ze Kuba udelal vse, co bylo v jeho silach; se Salomem odeslo par llicovych lidi, z cehoz pak jasne plyne, ze se situace zhorsi. Ale i presto se Kubajzovi povedlo pomerne ustalene podavat skvele vykony a jestli uz necemu ci nekomu prikladat vinu za "pouhych" sedesat devet bodu, rozhodne ne jemu. To same by se ale neda rict o Iwemovi. Ztrata 61 bodu na kolegu s identickou technikou je mozna az trestuhodne...

SpectOr F1
24. listopadu • 13:14

Tak Kuba dostal konečně na hubu. Nevím, jestli úplně oprávněně, ale těch výmluv bylo letos fakt hodně a dost pochybuju, že by v RW byli takoví amatéři, jaký z nich Kuba dělal. Snad se vzpamatuje a příští sezonu to rozablí.

SpectOr F1
24. listopadu • 13:15

Proč tady nemáte ošetřeny doubleposty? Naprogramovat te fakt není nijak těžký...

SPiRiT7777
24. listopadu • 13:17

Vyparsovat z DB posledni dva posty a porovnat je na bitovou schodu je ukol pro NASA

SpectOr F1
24. listopadu • 13:13

Tak Kuba dostal konečně na hubu. Nevím, jestli úplně oprávněně, ale těch výmluv bylo letos fakt hodně a dost pochybuju, že by v RW byli takoví amatéři, jaký z nich Kuba dělal. Snad se vzpamatuje a příští sezonu to rozablí.

oviedo.fan
24. listopadu • 11:50

Konečně to někdo řekl nahlas. Kornfeil je v podstatě takovej druhej Pešek. Rozmazlenost mu není cizí, všechno je špatné, jen on dělá to co má. Divím se, že ho Calvo vzalo, ale to už asi taky bude poslední sezóna pro něj vůbec.

SPiRiT7777
24. listopadu • 13:06

Ackoliv ty jsi byl pod nekolika clanky kamenovan za sve nazory, ja s tebou v tomhle souhlasim. Co jsem mel moznost cist si nektere "after-race" zpravy od Jakuba na tomto serveru, jen opravdu v par z nich jsem videl, ze sam sobe sypal popel na hlavu, zbytek byl sveden na problemy s motocyklem a jak uz jsem psal nekde jinde, tak proste vecny "ladic".
Kazdopadne uvidime co bude pristi rok, jestli ale ani v teamu Calvo nepojede TOP5 tak vime ze v technice uz problem byt nemuze, protoze by to byla obrovska nahoda , ze by dva roky po sobe sel na material, ktery byl o rok pred tim vice nez konkurence schopny a sam by na nem jel tuzku.

oviedo.fan
24. listopadu • 14:11

Příští rok musí dávat pravidelně top 10, ne-li top 5 jak letos Maverick (i když to je už trochu jiná třída). Stoprocentně tam musí být nějaký stupeň vítězů, a to ne jen jeden. A možná nějaké vítězství. Pokud bude mít problém už jen s tou první věcí, tak bude jeho budoucnost asi jasná.

Vladimír Jirůšek (mamba1954)
24. listopadu • 18:07

Jak tak koukám, je vám už dopředu všechno jasný. Výkonostní cíle stanoveny a basta!;-) Pravda však bývá vždy někde uprostřed. On pan Janssen by se měl rozpomenout na svoji vlastní kariéru ve 250 ccm a pak mluvit o motivaci. Ale k věci. Jestli si někdo myslel, že po loňské sezóně, kdy od týmu odešel manažer Johann Stigefelt, v podstatě couvnul i do té doby hlavní sponzor Gamma a šéfmechanik následoval Saloma, že to nějak pojede dál "samospádem", tak ho letošní sezóna myslím dostatečně přesvědčila, že ne. Tento tým mohl být vděčen za sponzorské peníze slovenské firmě Redox, bez nichž by už asi skončil.:-(Netvrdím, že vinu nesou jen oni, i Kuba se dopouštěl občas chyb. Vždycky se mi na něm líbilo, že je však dokázal chlapsky přiznat. Mnozí mu vyčítají stále stejné výmluvy, ale pokud k nim trvá stále stejný důvod, (vibrace a z nich plynoucí horší jízdní vlastnosti) nelze se mu divit. A pokud ke zlepšení nedochází po čas celé dlouhé sezóny, tak je někde něco špatně, ale jezdcem to nebude. A není li vidět pokrok, dochází i ke strátě motivace. To je přirozená reakce.Proto budu velice zvědav na srovnání výsledků RW vs. Jakub v nové sezóně. Co myslíte, kdo z nich na tom bude líp?;-)

kolja F1
24. listopadu • 19:06

dobre napsane i s overitelnymi fakty.Pokud v teto dobe nema financne pokrytou ani pulku pristi sezonu,tak to neni chyba jezdcu.

Red Devil F1
24. listopadu • 19:13

No asi tajně počítali Jakubovými penízky a to by dalo tu druhou půlku ;-)
Také se Jansen nezmiňuje o tom, že němečtí závodníci Oettl a Folger mívali o generaci novější rám s velkým předstihem než ostatní týmy... (to je taky fakt)
Pokud pojedou (RW) příští rok, tak věřím, že jedním z jezdců a to kvůli penízkům bude opět Iwema, ikdyž jestli peníze mají , tak není vyloučeno, že by si mohli zaplatit i druhé místo u Calva, přeci i sponzoři budou chtít výsledky - ne jako letos.

Doporučujeme

Články odjinud