Sezóna 2013 s nadhledem: Co je jistota a několik divokých odhadů

48 komentářů

odstraneno jannyk F1
23. června • 14:10

http://www.youtube.com/watch?v=PCI2QWS2BtM a když se budete pozorně dívat, uvidíte i Joskova "padlého anděla Huga" :-D :-D :-D
http://www.youtube.com/watch?v=YkoZiJxI18Q - klasik Colin, rozhovor s Caseym, super komentář nej momentů ze Silverstone ;-)

odstraneno viktorb
25. června • 19:46

Tady máš lepší minibikers http://www.youtube.com/watch?v=-Fxuj9mMOxo&feature=related

odstraneno jannyk F1
25. června • 19:55

no tak to je NÁŘEZ!!!! Já chci taky jednúúúú :-( :-( :-(
:-D

74Jirka
23. června • 9:53

Napsal jsem to přímo i k tomu dotazu, ale přeci jen už je to trošku starší článek, tak to sem dám taky. Jakub Kornfeil dostal vylepšený motor ve stejnou dobu jako stáj MOTO FGR tj. pro závodní víkend na Silverstonu.

Red Devil F1
23. června • 13:34

No ale moc dílů jim asi nedali, od Fgr v článku píší , že ho dali až na nedělní závod, nebo ho dostali až na závod?
Jinak je dobře, že to probíhá jinak než Ducati ;-)
V ponděli nám Mamba slíbil koment ohledně dalšího působení Míry Popova.
No ale pokud by se to udělalo jinak , tak by jste s Janinou mohly udělat byť jen krátkej článek o informaci co nikde není... ;-)

mamba54
23. června • 22:38

Tak už můžu upřesnit, že Míra Popov jede zítra konečně závod CIV v Mugellu za svůj původní tým Ellegi. Nebylo to do poslední chvíle jisté, tak to nechtěli veřejně ventilovat. Ve výhledu,(když to dobře klapne) jsou i dvě wild card pro MS.

mamba54
23. června • 22:46

Tak upřesním. Míra ve svém prvním závodě ve tř. Moto 3 na motocyklu Oral dokončil závod ns posledním, 11. místě se ztrátou 52.051s. na vítěze.

Red Devil F1
24. června • 21:01

No Oral už v Ms nikdo nejede neb se pletu? Jezdci s Oralem (ten samý tým co měl jezidt Míra)jezdili na konci startovního pole,tak přezbrojili na FTR Honda

mamba54
24. června • 21:43

Přesně tak, jak píšeš.;-)

Ridickvojta
22. června • 19:19

...Jestli totiž bude mít Rossi Ducati opravdu "plné zuby", tak pojede za Repsol dvojice Rossi-Marquez a Pedrosa se objeví v týmu Tech3 Yamaha...
více zde.: http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/motogp/zamiri-pedrosa-k-yamaze--21810.html
Fakt mě zajímá jak se to vyvine jsem docela napjatý už teď :-D:-D

Red Devil F1
22. června • 21:32

No maj tam i jinej zajímavej článek (jako tento od Jany)
A nabízela by se úvaha: Maj Abrahámovci dost přístupu od ducati a je to pro ně poslední sezóna na tomto motocyklu?
Vůbec by jsem se tomu http://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/motogp/barbera-satelitni-tymy-ducati-to-nemaji-lehke-21803.html nemuseli divit

giaco
23. června • 9:28

Také mě to už napadlo je vidět že ho to už moc nebaví a vůbec by mě nepřekvapilo kdyby Karel odešel do WSBK.

Ridickvojta
22. června • 21:59

Já si to myslím od závodu v Estorilu, že je to Abajova poslední sezóna v moto GP. Myslím, že půjde zpět do Moto 2.

Jan Chuchma (acidphase)
22. června • 12:09

nejdřív nebylo sto zaplnit startovní rošt a teď sa eště porvú o místa "na slunci"... :-P

juwannaman
22. června • 9:10

super clanek,

Jan Chuchma (acidphase)
22. června • 12:10

pravdu díž, akorát mi z toho nijak nevyplynulo, jak mám řešit svoji finační situaci? .-):-P;-):-)

odstraneno jannyk F1
22. června • 12:53

založ lišku a kup si Ducati :-D

giaco
23. června • 9:13

...a sežeň manažera co ti vybulí od factory 30mega;-)

Dovi4
21. června • 15:52

to je počteníčko :-)

unavix F1
21. června • 15:24

Podle mě Vale od Ducati odejde,to už je jasné dávno.Proto i duc nabídla smlouvu Calovi na dva roky.A jelikož Yamaha nemá hlavního sponzora tak pojede příští rok v továrně u tří ladiček.Nebo je pro něj nachystaná ta pátá tovární honda v cocacola týmu?
Pak by tu ještě byla Suzuki - ta je ale nejspíš pro Hopra, nebo BMW - tam maji ale slušný duo z WSBK či Aprilia.Ale s Maxem v jedný garáži to je fakt asi velký ufo.
Nebo......příští rok CRT a espézetka zruší od 2014 továrny uplně a budou jen CRT bez elektroniky.......:-P

74Jirka
21. června • 20:02

toto jsem objevil na jiném serveru, tak si trochu taky přihřeju polívčičku. Cal Crutchlow si brousí zuby na továrnu:
„Teď jsme potvrdili, co dokážeme, ale Andrea byl už tři roky v továrním týmu a vrátil se do satelitního týmu, je samozřejmě jedním z nejlepších jezdců na trati.“„V továrním týmu už byl, což může hrát v můj prospěch,“ dodal Crutchlow.„Mou prioritou je zůstat u Yamahy, protože byli ke mně loajální během uplynulých čtyř let, a doufám, že jim to odplatím. Doufejme, že se nám podaří spolu s nimi odvést dobrou práci.“„Počkám a uvidím, co budou chtít udělat nejdřív a co hlavně chtějí udělat. Pokud to nedopadne, podíváme se na další možnosti, které jsou na stole.“

stále dobrý Schumi
21. června • 22:50

Spies o sedačku v továrně určitě nepřijde.Je to Amík a každý z motogigantů,kdyby mohli,si Amíky zasadí a budou pěstovat na semeno.Jen Honda má dva Španěly a nebude z toho odvázaná,..španělský trh je na tom jen o málo líp,než ten náš.A za vším jsou prachy.Ona by Suzuki,pokud se vrátí,taky našla lepšího jezdce než Hopra,ale,..je to Amík;-)

MadMax F1
22. června • 11:39

Taky to Hondě Repsol dobře platí.

Jan Chuchma (acidphase)
22. června • 11:47

myslím si, že je to oboustranně výhodné, jinak by to repsol nedělal a asi v takové krizi zase moc není, když platí všecky tři kubatury a podporuje plno jezdců, osum?

giaco
21. června • 13:04

Pěkný,jen tak dál holka a nestyď se!
Neni tam nic o BMW a Suzuki, holt ještě se nevymáčkli.
Četl jsem v nějakém špíglu že HRC chtěji Crutchlowa

Jan Chuchma (acidphase)
21. června • 13:10

já si myslím, že to bude další ze žhavých želez..., :-Pnakonec nakamoto řekl, že hrc nemá problém po vývoji rc213v zaplatit třetí repsolu, ;-)

odstraneno jannyk F1
21. června • 13:16

a myslíš, že třetí Repsolku chtějí? Nepochytila jsem, co jim vlastně tři jezdci v továrně přinesli za užitek, podle mě jen plnili nějaké smluvní závazky a opce, proto byli tři. Takže nevím, téhle variantě moc nevěřím...samozřejmě nic není nemožné :-)

Jan Chuchma (acidphase)
21. června • 16:40

tak to sice bylo, ale hrc potřebuje nové jezdce, udrží si legosu na jednu sezónu, než půjde k bavorákom, trochu jim vyvine motorku, mareček sa aklimatizuje a ten třetí taky, takže další sezónu nemosíja řešit jezdce, budú zase dvě repsoly...:-Psice chápu, že s lorim mi to nevyšlo, ale nevyšlo mi to těsně, .-))

odstraneno jannyk F1
21. června • 16:47

máš pravdu, bylo to jen těsně ;-)no co píšeš má logiku, ale nevím... :-)

Jan Chuchma (acidphase)
21. června • 19:22

navíc mi přijde, že hrc by ráda zaplnila dvě místa po satelitních aucati, ;-)

-Ligier-
21. června • 9:41

A samozřejmě o Rossim je rozhodnuto, příští rok jede Suzuki litr ;-)

odstraneno jannyk F1
21. června • 10:01

Rossi Suzuki, Hayden WSBK...a kdo půjde jako do Ducati? :-D Na konec té dlouhatánské zájemců ani nedohlédnu ;-) :-D Myslím, že Hayden fakt zůstane, přijde mi takový kliďas smířlivý...něco jako Colin

odstraneno jannyk F1
21. června • 10:09

*řady

-Ligier-
21. června • 10:51

Málo motorek, moc zájemců... A Abaja... :-(

-Ligier-
21. června • 9:41

jannyk - smekám!!!

Jan Chuchma (acidphase)
21. června • 6:55

malinko tu eště chybí další spekulace, 3 hrcéčka, mareček, legosa a cul?

mamba54
21. června • 5:11

Já se tedy přidám a taky si zaspekuluji. A nabourám těch 90% jistoty u Nickyho Haydena, protože si myslím, že po sezóně odejde. Nejspíš zpět do SBK.;-)

-Ligier-
21. června • 9:42

Nedivil bych se... Na to jak je dobrý ho jen sbírání bodů musí sr.... vadit

MadMax F1
20. června • 22:54

Já chci ještě BMW bílomodročervené, Suzuki blankytnou, Kawasaki zelenou a Aprilii bíločernočervenou (žádné CRT prasopsa Aprilii).

Red Devil F1
20. června • 21:10

A co když bude omezení pro prototypy jak se říkalo jeden stroj v garáži nebo maximálně 12 prototypů v poli? A když by továrny nechtěly přijmout jede stroj v garáži a Dorna by počitala prototypy nasledovně : tovární Honda 4ks prototypů v boxu , tovární Yamahy také tak ;-)

odstraneno jannyk F1
20. června • 21:19

mě to přijde, že k nějakému omezení nedojde....Carmelo si asi uvědomil, že i ty tři továrny by mu mohly fouknout....takový hrobník není, aby spoléhal ze dne na den na céertéčka....si myslím já...pro udržení toho zbývajícího "lesku MotoGP" fabriky prostě potřebuje

MadMax F1
20. června • 21:06

Jééé spekulace, to je moje. Chrochtám blahem.A hlavně věty - Při volbě této varianty bude muset doufat v dobrou vůli HRC. Jen tak může získat plnou tovární verzi speciálu RC213V a následné, pro Repsol vyvíjené, balíčky s co nejkratší prodlevou.To bych se nasmál. Sám u HRC nikomu dalšímu nechtěl přepustit nejnovější díly a teď by byl na druhém koonci lana. Aneb se nám opět potvrdilo rčení ve kterém se říká, že kdo s čím zachází tím také schází.

MadMax F1
20. června • 21:07

Až teď koukám kdo je pod článkem podepsanej. Paráda, lepší článej jsem tu dlouho nečetl. Pokud vůbec.

odstraneno jannyk F1
20. června • 21:08

:-)

74Jirka
20. června • 20:02

No a teď hurá na spekulace, povedené jako vždy. Jsi jednička.;-)

Ridickvojta
20. června • 19:58

Už jsem to tu psal v minulém článku, tak se omlouvám za spam, ale sem se to hodí víc. Takto vidím příští sezónu já.:-):-)YAMAHA - Lorenzo, Rossi (a nebo Rossi půjde do SBK)
DUCATI - Crutchlow, Hayden
HONDA - Pedrosa, Marquez
PRAMAC - Barbera
CARDION - konec
LCR - Bradl
SC GRESINY - Bautista
MONSTER TECH - Doviziozo, Spies

odstraneno jannyk F1
20. června • 20:16

jaký spam, já to vidím jako správný počin ;-) Sem to patří určitě :-)

odstraneno jannyk F1
20. června • 22:40

jen pro pořádek: zdroj opět motomatters.com

Doporučujeme

Články odjinud