Simoncelli: Honda je nejlepší volba

Ital dostal nabídku také od Tech 3 Yamaha, ale vybral si Hondu.
Pro Marca Simocelliho, který spolu s Faustem Gresinim ve středu oznámili podepsání smlouvy pro rok 2010, je Honda z jeho pohledu tím nejlepším možným řešením. Ital se pro Hondu rozhodl i přesto, že v posledních sezonách byla poražena Yamahou a Ducati, ale to mu nevadí a možná je to ta správná výzva, kterou chce po přestupu do MotoGP podstoupit.

Italská média naznačují, že Simoncelli, který titul mistra světa v třídě do 250ccm získal v minulém roce, má smlouvu s Hondou a dostane pro rok 2010 u Gresiniho k dispozici tovární specifikaci, protože dle nových změn v pravidlech, nováček v královské kubatuře nemůže ve svém premiérovém roce jet v barvách továrního týmu.

Simoncelli připustil, že měl rovněž nabídku od týmu Yamahy Monster Tech 3, ale nakonec se rozhodnul pro Hondu, kde měl pocit, že tato spolupráce bude pro něho výhodnější.

„Rozhodl jsem se rychle také proto, že jsem chtěl mít čistou hlavu a nemyslet už na to,“ řekl Simoncelli pro Gazzetta dello Sport. „ A proč Honda? Jejich nabídka se mi líbila o něco víc. Děkuji Yamaze a Herve Poncharalovi o zájem, který o mě projevili, ale tato možnost se mi jeví jako nejlepší.“

„Možná v této chvíli Yamaha vypadá jako o něco lepší motocykl, ale myslím, že Honda, mám na mysli tovární, je velmi konkurenceschopná,“ řekl Simoncelli.

Teď, když má jezdec Metis Gilery Marco Simoncelli svou budoucnost v MotoGP jistou se jak sám uvedl, plně zaměří na zbytek sezony v čtvrtlitrové kubatuře. Momentálně je v šampionátu pátý, na vedoucího Bautistu ztrácí sedmačtyřicet bodů a obhajoba titulu nebude po těžkém začátku sezony vůbec jednoduchá.

„Teď chci myslet na tuto sezonu,“ řekl Simoncelli. „Ani ne tak o titulu, protože ten je v této chvíli hodně daleko, ale o každém jednotlivém závodu.“
20:34 | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
14:19 | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
14:09 | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
9:34 | A ještě jedna penalizace: odkaz
9:34 | Další penalizace Moto3: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00