Simoncellimu už v závěru docházely síly

Jezdci Gresiniho týmu San Carlo závod v Sepangu dokončili v první desítce, Marco Simoncelli projel cílem kompletně dehydrovaný na osmém místě, Marco Melandri hned za ním devátý, ale oba chtěli a hlavně měli navíc.
Simoncellimu už v závěru docházely síly

Určitě, vzhledem k tomu, že Marco Simoncelli jel nějakou dobu čtvrtý, je samozřejmě osmé místo v cíli zklamáním. Nicméně vzhledem k okolnostem, kdy už v závěru nestačil po fyzické stránce díky nedostatku tekutin, je umístění v první desítce výsledkem, který není špatný. Naopak je v jeho případě naděje na další výrazný výkon v Austrálii.

„Samozřejmě, výsledek je trošku pech, ale jsem spokojený, protože jsem projel polem ze zadních pozic a měl opravdu dobré první dvě třetiny závodu,“ uvedl Marco Simoncelli. „Bohužel potom, už jsem víc nedokázal zvládnout fyzicky. Měl jsem problémy s dýcháním, viděl jsem rozmazaně a skutečně to pro mě bylo velmi těžké zvládnout až do konce.“

„Pokud bychom si udrželi stejnou rychlost, mohli jsme skončit čtvrtí nebo pátí, takže jak už jsem řekl, je to škoda, ale jsem rád, protože tuto dráhu nijak zvlášť nemiluji, testy v zimě tu byla hotová pohroma, ale přesto se nám tu dnes dařilo podat dobrý výkon a dokonce v úvodních kolech následovat Doviziosa s Lorenzem. Teď už se těším na další závod, protože tento víkend byl pro nás rozhodně pozitivní,“ řekl závěrem Marco Simoncelli.

Marco Melandri byl na tom po fyzické stránce mnohem lépe, ale zase měl problémy s předkem motorky, několikrát byl dlouhý až nakonec vyjel mimo dráhu, ale stačil se vrátit a bodovat v první desítce. Ano, závod dnes dokončilo dvanáct jezdců, takže i z jeho pohledu, to mohlo být mnohem lepší.

„Co k tomu říct? Výsledek byla smůla, protože ve srovnání s ostatními závody se mi dnes podařilo dobře odstartovat a udržet si dobrou rychlost,“ řekl Marco Melandri. „Bohužel, asi po dvou kolech jsem přišel o kontakt s předkem a pokaždé, když jsem povolil brzdu, tak jsem cítil, že je tu riziko pádu.“

„V několika místech jsem byl dlouhý a v jednu chvíli se ocitl mimo trať, ale vrátil se zpátky a dojel De Punieta, předjet ho ale bylo velmi těžké. Jakmile se mi to podařilo, udržel jsem si rychlost, zatímco některým jezdcům přede mnou postupně docházely síly,“ pokračoval Ital. „Po fyzické stránce jsem se cítil perfektně, takže je to velká škoda, protože to mohl být pro nás dobrý závod.“

21. září | FIM odebrala Fenatimu licenci do konce roku 2018.
21. září | Miller tlačil Viňalese odkaz
15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00