Simoncellimu už v závěru docházely síly

Jezdci Gresiniho týmu San Carlo závod v Sepangu dokončili v první desítce, Marco Simoncelli projel cílem kompletně dehydrovaný na osmém místě, Marco Melandri hned za ním devátý, ale oba chtěli a hlavně měli navíc.
Simoncellimu už v závěru docházely síly

Určitě, vzhledem k tomu, že Marco Simoncelli jel nějakou dobu čtvrtý, je samozřejmě osmé místo v cíli zklamáním. Nicméně vzhledem k okolnostem, kdy už v závěru nestačil po fyzické stránce díky nedostatku tekutin, je umístění v první desítce výsledkem, který není špatný. Naopak je v jeho případě naděje na další výrazný výkon v Austrálii.

„Samozřejmě, výsledek je trošku pech, ale jsem spokojený, protože jsem projel polem ze zadních pozic a měl opravdu dobré první dvě třetiny závodu,“ uvedl Marco Simoncelli. „Bohužel potom, už jsem víc nedokázal zvládnout fyzicky. Měl jsem problémy s dýcháním, viděl jsem rozmazaně a skutečně to pro mě bylo velmi těžké zvládnout až do konce.“

„Pokud bychom si udrželi stejnou rychlost, mohli jsme skončit čtvrtí nebo pátí, takže jak už jsem řekl, je to škoda, ale jsem rád, protože tuto dráhu nijak zvlášť nemiluji, testy v zimě tu byla hotová pohroma, ale přesto se nám tu dnes dařilo podat dobrý výkon a dokonce v úvodních kolech následovat Doviziosa s Lorenzem. Teď už se těším na další závod, protože tento víkend byl pro nás rozhodně pozitivní,“ řekl závěrem Marco Simoncelli.

Marco Melandri byl na tom po fyzické stránce mnohem lépe, ale zase měl problémy s předkem motorky, několikrát byl dlouhý až nakonec vyjel mimo dráhu, ale stačil se vrátit a bodovat v první desítce. Ano, závod dnes dokončilo dvanáct jezdců, takže i z jeho pohledu, to mohlo být mnohem lepší.

„Co k tomu říct? Výsledek byla smůla, protože ve srovnání s ostatními závody se mi dnes podařilo dobře odstartovat a udržet si dobrou rychlost,“ řekl Marco Melandri. „Bohužel, asi po dvou kolech jsem přišel o kontakt s předkem a pokaždé, když jsem povolil brzdu, tak jsem cítil, že je tu riziko pádu.“

„V několika místech jsem byl dlouhý a v jednu chvíli se ocitl mimo trať, ale vrátil se zpátky a dojel De Punieta, předjet ho ale bylo velmi těžké. Jakmile se mi to podařilo, udržel jsem si rychlost, zatímco některým jezdcům přede mnou postupně docházely síly,“ pokračoval Ital. „Po fyzické stránce jsem se cítil perfektně, takže je to velká škoda, protože to mohl být pro nás dobrý závod.“

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00