Slabší kubatury dnes testovaly v Misanu

Jezdci kategorií Moto2 a Moto3 dnes ještě zůstali v Misanu a absolvovali tam předem naplánovaný test.
Slabší kubatury dnes testovaly v Misanu

Moto2
Jezdci prostřední kubatury dnes měli v Misanu na programu test nových předních i zadních pneumatik. Objevila se nová verze podvozku Kalex pro další sezónu a také byl na trati k vidění i „nový“ jezdec na stroji Speed Up.

Ten nový jezdec vlastně není tak zcela nový. Jedná se o Miku Kallia. Fin včera oznámil svůj odchod z týmu Italtrans a dnes se poprvé představil v sedle motocyklu Speed Up týmu QMMF. První pocity jezdce na novém motocyklu jsou pozitivní, ale jak sám říká, ještě bude potřebovat nějaký čas, aby si zvykl a mohl učinit jasnější závěry.

Alex Márquez a Alex Rins se věnovali porovnávání různých verzí podvozku Kalex pro příští sezónu. Márquezův kolega Esteve Rabat se zaměřil na testování zavěšení. Nové prvky zavěšení testoval i aktuálně vedoucí jezdec šampionátu – Johann Zarco. Francouz během testu upadl. Nic se mu naštěstí nestalo, ale rozhodl se, že už znovu nevyjede.

Belgičan Xavier Simeon porovnával různá nastavení svého motocyklu a snažil se znovu najít důvěru ve svůj stroj, kterou ztratil po závodě na Sachsenringu.

Kromě výše zmíněných jezdců se na dráze objevili například i Dominique Aegerter, Julián Simon, Jonas Folger a další. Sam Lowes, který dnes slaví pětadvacáté narozeniny, byl naopak jedním z jezdců, kteří se dnešního testu nezúčastnili.

Kallio skončil u týmu Italtrans

Kallio skončil u týmu Italtrans

Moto3

Spolu s jezdci prostřední třídy dnes testovali i závodníci Moto3. Jejich cíl byl podobný. I závodníci nejslabší kubatury se soustředili na změny v nastavení a také testovali nové díly.

Vedoucí jezdec šampionátu – Danny Kent – se zaměřil na různá nastavení geometrie motocyklu. Velký vítr a vlhkost však komplikovala situaci, takže nebylo jednoduché, aby Brit mohl udělat jasné závěry.

Kromě Kenta dnes vyjeli na trať i jezdci týmu Red Bull KTM Ajo. Binder hledal především řešení potíží, které ho postihly včera v závodě, když ztrácel výkon.

Jezdci Mahindry týmu Mapfre Aspar si vyzkoušeli nový výfuk. Dále také zapracovali na vylepšování přístupu vzduchu za účelem zlepšení výkonu.

Honda nepřivezla do Misana pro své jezdce nové díly, takže se jejich závodníci věnovali zkoušení různých variant nastavení strojů.

Romano Fenati dnes otestoval nový podvozek. Nový rám, který Fenati testoval,však již nemůže být letos použit, protože KTM už v Misanu využila možnost provedení jedné aktualizace za rok.

Testu se nezúčastnil Andrea Locatelli, který si v sobotu zlomil kostrč. Jezdec sice v neděli ráno nastoupil do warm upu, ale nakonec se rozhodl neriskovat zhoršení svého stavu a vynechal závod i dnešní testování.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

9:00 | Xavier Simeon a Eric Granado pojedou příští rok MotoE u týmu Avintia.
7:06 | On the 8th day God created @calcrutchlow 😅 #JapaneseGP 🇯🇵 odkaz
6:39 | Ayumu Sasaki byl po své nehodě v kvalifikaci převezen do zdravotního střediska. odkaz
6:18 | Kornfeilův pád v japonské kvalifikaci: odkaz
2:45 | Niccolo Antonelli musel po svém pádu ve třetím tréninku do zdravotního střediska. odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 19. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
MotoGP 1. trénink   02:55–03:40
Moto2 1. trénink   03:55–04:40
Moto3 2. trénink   06:10–06:50
MotoGP 2. trénink   07:05–07:50
Moto2 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 20. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
MotoGP 3. trénink   02:55–03:40
Moto2 3. trénink   03:55–04:40
Moto3 kvalifikace   05:35–06:15
MotoGP 4. trénink   06:30–07:00
MotoGP 1. kvalifikace   07:10–07:25
MotoGP 2. kvalifikace   07:35–07:50
Moto2 kvalifikace   08:05–08:50
Neděle 21. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00