V příštích dvou týdnech by měl Němec Stefan Bradl oznámit podpis smlouvy s týmem Lucia Cecchinelliho a v roce 2012 závodit v královské kubatuře MotoGP s litrovým prototypem RC213V.
Tuto informaci avizoval německý Motorrad Magazin, který s Bradlem dělal po skončení sezony rozhovor a v něm současný Mistr světa Moto2 prozradil, že oficiální zprávu o spojení s týmem LCR Hondy už brzy oznámí. "Zatím jsme se dohodli jen ústně, ale smlouva bude podepsána v průběhu několika dalších dnů," řekl.
Když Bradl začátkem týdne testoval LCR Hondu, bylo to prezentováno, jako odměna za vítězství v druhém ročníku šestistovek. Dnes je každému jasné, že to byl jeho test, test ohněm, který měl rozhodnout, zda mu to na stroji MotoGP jde nebo ne. Další chybu už si LCR nemůže dovolit.
Vzhledem k tomu, že Bradl s Elíasovým motocyklem nastavil ve Valencii časy, které byly dokonce lepší než jaké zajel Španěl v poslední kvalifikaci sezony, je zdá se o jeho angažmá pro příští rok rozhodnuto. Bradlův otec Helmut se také nechal slyšet, když řekl, že v boxech LCR Hondy se zase všichni konečně usmívali.
Dá se říct, že je tomu skutečně tak, protože třeba šéfmechanik Christophe Bourgignon byl velmi ohromen, jakým způsobem dokázal Stefan Bradl zvládnout závodní prototyp a stejně tak nešetřil slovy chvály majitel Lucio Cecchinello. Teď už se jen čeká na požehnání od Hondy, ale jak to tak vypadá, to už je čistě jen formalita.
Také pro Dornu bude Stefan Bradl v MotoGP velkým přínosem. Konečně Němec v královské kubatuře a to přesně v době nástupu litrových prototypů. Je to mistr světa šestistovek, což je kubatura, kterou vlastně vytvořili kvůli snadnějšímu přestupu jezdců na silnější prototypy. Poslední sezona s Tonim Elíasem jejich záměr nijak zvlášť nepotvrdila, takže na Bradla jistě spoléhají stejně, jako pořadatelé na Sachsenringu. Návštěvnost by v létě byla jistě vyšší.