Stonerovi změna prospěje, říká Livio Suppo

thrash F1  |  12. 07. 2010 23:28

, co jsem stačil rychle pročíst, tak je to až na nějaké drobné vyjímky v poho. Poměrně hezky se to tady pročistilo a příspívají sem normální (jen lehce do motek) ujetý lidi :-S.
PS: byl někdo z vás teď na SBK v Brně? Co jsem pochopil, tak Jannyk poslala dceru jako předvoj aby to okoukla pře GP. No byl to mazec, počasím počínaje Biagim konče .

odstraneno jannyk F1  |  12. 07. 2010 23:31

jo jo, přijela nadšená (navíc koupila zlatou kartu za 400 , takže byla i v boxech), no nezavřela pusu následujících asi pět hodin. Prostě mám to jako bych na tom Céčku seděla s ní

thrash F1  |  12. 07. 2010 23:38

tak to máš dobrý live přenos. Příště si pojď se mnou ještě sednout na pivko a v hlavě ti bude hučet jak kdyby ty bajky lítaly kolem. Né nadarmo mi říkali - bratranec Pepin.

odstraneno jannyk F1  |  12. 07. 2010 23:51

v poho, já už jsem imunní i na Pepiny a jiné rodinné příslušníky

thrash F1  |  12. 07. 2010 23:23

... už zase nestíham! Takže moje reakce na tvůj předcházejí příspěvěk už je bezpředmětná

odstraneno jannyk F1  |  12. 07. 2010 23:10

stále jsem přesvědčená, že udělal dobře!

thrash F1  |  12. 07. 2010 23:21

...tvoje přesvědčení ti rozhodně neberu, ale jestli TO bylo správné, či špatné rozhodnutí se ukáže až nám HRC ukáže jezdecké složení pro rok 2011 (osobně si myslim, že Daniho už mají plné zuby) a jak moc mu bude vyhovovat (v uvozovkách) ten vyklidněnej motor. Myslim že potřeboval mít pod zadkem pořádný brutál, který neustále krotil při každém výjezdu z vinglu. Letošní rok je toho zářným příkladem. A pro ostatní jezdce Ducati změna konfigurace motoru viditelně žádný velký skok vpřed neznamenala. Ten přestup byl možná o motivaci, možná o prašulích a možná o něčem úplně jiném

odstraneno jannyk F1  |  12. 07. 2010 23:28

no právě to jsem myslela, Ducati mu pro příští sezónu "brutal" motor nedá....a to je důvod, proč pro své vnitřní uspokojení dle mého názoru potřebuje změnu

Ladin46  |  12. 07. 2010 23:38

prostě neudělal a basta

odstraneno jannyk F1  |  12. 07. 2010 23:50

a jo a jo a jo! Myslete si , co chcete, uvidíte

Ladin46  |  12. 07. 2010 23:55

no tak jo,ale jen na rok

thrash F1  |  12. 07. 2010 22:50

Zdravím všechny moto fans. Nějak moc jsem měl rozlítáno a nestíhal jsem vás tu ani "kontrolovat". Ovšem tahle zpráva - Stoner do HRC - mě zaskočila. Už jsem tu několikrát poznamenal, že jsem fanoušek především stáje, ale některé piloty tak nějak podvědomě spojuji se značkou (vždyť to určo znáte). Ikona Ducati je pro mě stále Capirossi, kterému kdyby, jeho týmový kolega Gibernau nezlomil v Barceloně klíční kost - bral by na litru 2006 titul (bohužel kdyby). Stoner je samozřejmě na pidestalu nejvyšším, dal jim titul hned v prvním roce 800ccm. A i přes různé peripetie stále okupuje přední příčky (a musíte uznat, že ta Ducati Red je z celého startovního pole nejhezčí). No a co teď, přece nebudu koukat na chvost závodního pole (protože a teď to musim uznat já na Ducati nikdo jiný zajet fakt neumí). Myslím, že na úvahy kdo, s kym, kam je teď brzo a hned po GP v Brně se nám to začne rozmotávat. Tak Caseyne - hodně štěstí u Hondy (jenom o trošku méně než budou mít Dukny) a život pojede dál. Uff, to je jak nekrolog .........

stále dobrý Schumi  |  12. 07. 2010 23:04

Zdar chlapeto je náhodou "pěknej" nekrolog.Ono to tak totiž je.A že jsi zmínil Capirexův výpadek v 2006,..Capiho mám rád, je pořád dobrej a ten titul bych mu býval i přál,zasloužil by si ho.Haydenův titul, je a bude v této třídě,tím největším omylem.A pokud jde o Caseyna,..on se ti vrátí zpátky,až mu vyprší smlouva "na omyl" u Hondy.

thrash F1  |  12. 07. 2010 23:11

tak tohle potěšilo

s64  |  12. 07. 2010 21:28

Už jsem to psal jinde,že jsem zklamán Caseyho přestupem.Byl jeden z mála co dokázal Duknu zkrotit a i vyhrávat na ni.Casey to nebude mít u Hondy vůbec lehké.Jsem zvědav jak se mu bude dařit.

Ladin46  |  12. 07. 2010 15:17

Casey je vinikající pilot a jediným primem,co dokázal,s Ducnou vyhrát titul,být nejrychlejší,v 800 dokonce nejúspějšnější v počtech vins,osobně ho nechápu.Jediné,co bych dokázal pochopit,že Chorchemu nabídli při jeho loňské absenci asi třikrát větší balík,než on,jediný krotitel,bral.To by nas.... i toho nejoddanějšího,možná proto.Přeji mu,ať dosáhne s Hondou i na titul,ale kdy?Toť otázka.Na Ducati ukázal svou vyjímečnost,uvidíme,co dokáže na Hondě.

s64  |  12. 07. 2010 21:34

Hezky jsi to napsal.Není co dodat.Klobouk dolů.

stále dobrý Schumi  |  12. 07. 2010 22:57

Ládine,..já tomu prostě nevěřím.Suppo ho tam evidentně chce,tak říká,že si polepší,..Puig si myslím,ho tam moc nechce,kvůli Daníkovi.A u Hondy vždycky byly takový divný "techtle-mechtle",..za rok vyjedou u Dukati s litrem,kterej by Caseymu seděl,..si myslím,ale páč tomu kulový rozumím,akceptuju Caseyho rozhodnutí.Mě tam prostě do těch oranžovejch nepasuje.Jinak souhlas,..s tím co nabídli loni Lorenzovi,ho museli pěkně nadzvednout.Prostě uvidíme,ale je fakt,že ten kolotoč co přijde,rozjel on a může být všechno ještě hodně zajímavé,než se škatulata usadí

stále dobrý Schumi  |  12. 07. 2010 09:35

Tak mne za to dukatisté neukamenujte

s64  |  12. 07. 2010 21:38

Neboj nikdo Tě kamenovat nebude,když máš víceméně pravdu.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


18:30 | Dnes je to 8 let, co zahynul Marco Simoncelli. odkaz
20. října | Dnešní podium MotoGP: odkaz
20. října | Márquez vítězí podesáté v letošním roce. Pouze v Austinu závod nedokončil, jinak byl vždy první nebo druhý. odkaz
20. října | Márquezovo dnešní vítězství je jeho čtvrtým v řadě za sebou. Před tím zvítězil v Misanu, Aragonii a v Thajsku. odkaz
20. října | Márquezův motocykl po průjezdu cílem přestal jet. Márquezovi tedy musel pomoci Syahrin. odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 25. října
Moto3 1. trénink   00:00–00:40
Moto2 1. trénink   00:55–01:35
MotoGP 1. trénink   01:50–02:35
Moto3 2. trénink   04:15–04:55
Moto2 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
MotoGP test pneumatik   06:55-07:15
Sobota 26. října
Moto3 3. trénink   00:00–00:40
Moto2 3. trénink   00:55–01:35
MotoGP 3. trénink   01:50–02:35
Moto3 1. kvalifikace   03:35–03:50
Moto3 2. kvalifikace   04:00–04:15
Moto2 1. kvalifikace   04:30–04:45
Moto2 2. kvalifikace   04:55–05:10
MotoGP 4. trénink   05:25–05:55
MotoGP 1. kvalifikace   06:05–06:20
MotoGP 2. kvalifikace   06:30–06:45
Neděle 27. října    
Moto3 warm up   00:40–01:00
Moto2 warm up   01:10–01:30
MotoGP warm up   01:40–02:00
Moto3 závod   02:00
Moto2 závod   03:20
MotoGP závod   05:00