Stonerovo zápěstí je stále bolestivé

Oba jezdci Ducati jsou s výkonem GP9 spokojení.
Klepněte pro větší obrázekStejně jak všechny ostatní týmy MotoGP i tovární Ducati dnes vyjela poprvé v letošním roce s oběma svými jezdci Casey Stonerem a Nicky Haydnem.

Casey Stoner zatím není ve stoprocentní kondici a operované zápěstí je při jízdě stále bolestivé. Přesto si Australan zajel pro druhý nejlepší čas dne 2:02,038 sekundy a je rovněž velmi spokojen s prací, kterou odvedli na GP9.

„Dnes dopoledne to bylo docela obtížné, protože jsem se na motocyklu necítil moc dobře. Zápěstí je stále bolestivé a doufal jsem, že bude po třech měsících od operace v lepším stavu než je,“ uvedl Casey Stoner a pokračoval: „Přestože byly časy na kolo od začátku dobré, zápěstí mi způsobovalo hodně problémů. Je slabé a bolestivé při brždění, zejména v první levotočivé zatáčce. Nemůžu zajet víc jak čtyři nebo pět kol najednou a jediné, co teď můžu dělat je doufat, že se to bude postupně zlepšovat.“

„GP9 funguje dobře a mám z ní stejně pozitivní pocit, jak v posledních dvou testech v Barceloně a Valencii. Výstupní výkon se zlepšil a nyní máme větří točivý moment, který pomůže ve výjezdu z pomalejších zatáček.“

Ohledně své zkušenosti s pneumatikami japonského výrobce, Australan závěrem dodal: „Bridgestone dodal dvě směsi, obě pracovaly dobře, ale dávám přednost té tvrdší. I když je trochu náročnější na jízdu, garantuje větší konzistentní výkon.“

Klepněte pro větší obrázekAmeričan Nicky Hayden se první den v Sepangu snažil zejména najít potřebnou jistotu a získat vyšší rychlost. Jako obvykle pracuje metodicky a postupně se dostává do rytmu. S vlastnostmi motocyklu v rychlých zatáčkách je spokojený stejně, jak s pneumatikami od Bridgestone. V příštích dvou dnech bude mimo jiné, také pracovat na získání větší stability ve výjezdu ze zatáček. Dnes patřilo Haydenovi s časem 2:04,002 sekundy jedenácté místo.

„Začali jsme se stejným nastavením jaké jsme měli v Jerezu, protože po dvou měsících bez jízdy, bylo lepší začít s něčím, co známe. Během dne jsme neudělali velké změny a to hlavně z toho důvodu, že dřív než k tomu přistoupíme, potřebuji opět najít svou rychlost,“ uvedl odpoledne Nicky Hayden.

„Libí se mi nové pravidlo jednotných pneumatik. Dostávali jsme se do situací, kdy jsme až příliš moc pracovali na pneumatikách a potom už nebylo dostatek času zapracovat na nastavení motocyklu. Teď máme na výběr ze dvou pneumatik, které obě dobře fungují a ačkoliv jsem zatím nebyl schopný získat to nejlepší z tvrdé směsi, týmu to mnohem usnadní práci,“ uvedl závěrem Nicky Hayden.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz
9. září | Romano Fenati, který byl dnes vyloučen z GP San Marina za to, že během závodu zatahal za Manziho brzdu, byl dodateč… odkaz
9. září | Stefano Manzi obdržel penalizaci v podobě odsunu o 6 míst na roštu v příštím závodě. Jedná se o trest za to, že jez… odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00