Suzuki míří do Malajsie s vysokým očekáváním

Během tří dnů v Sepangu zjistí, jak úspěšná byla práce na GSV-R.
Tým tovární Suzuki jede do Malajsie k prvnímu testu sezóny 2009 s vysokým očekáváním. Výsledky posledního testu byly velmi nadějné a zcela přepracovaný model GSV-R 2009 bude mít Loris Capirossi a Chris Vermeulen možnost vyzkoušet již tento týden v třídenním testu na okruhu v Sepangu.

Sepang je velmi oblíbeným testovacím okruhem nejen díky počasí, které je v tomto ročním období pro testy ideální, ale také pro charakter rozvržení okruhu s dvěmi dlouhými rovinkami a rychlými zatáčkami.

„Jsem na tento test připravený a už se opravdu těším až se znovu posadím na motocykl,“ řekl v tiskové zprávě týmu Loris Capirossi. „Přes zimu jsem pracoval velmi tvrdě se svým trenérem a teď cítím formu, jak nikdy předtím.“

„Jsem nyní stoprocentně připraven a mám v plánu to okamžitě využít, jakmile nasednu na motocykl. Jsem hodně nedočkavý až uvidím, co všechno chlapi v Japonsku na GSV-R udělali a díky čemu Chris a já dostali šanci jet s nejnovější verzí motocyklu v Sepangu.“

„Jsem si jistý, že všechna naše technická doporučení, která jsme měli během posledních testů, byla analyzovaná a některá zlepšení, tak mohli v továrně udělat během zimy.“

Od čtvrtku pátého února budou v Sepangu všichni výrobci testovat nejen změny a vylepšení svých motocyklů, ale také pneumatiky Bridgestone, které jim japonský výrobce dodá z pozice Oficiálního dodavatele pneumatik pro sezónu 2009.

Pro Australana Chrise Vermeulena bylo období zimní přestávky až moc dlouhé, když uvedl: „Velmi se těším, až se znovu vrátím na dráhu. Mám pocit, že už je to tak dlouho, co jsem naposledy jel na motocyklu, že bych snad zapomněl, jak se jezdí!“

„Od posledního testu je to pár měsíců, ale byly to dva měsíce, kdy Suzuki intenzivně pracovala na tom, aby postavila GSV-R 2009 tak dobrou, jak jen v této chvíli může být. Bude skvělé jet s letošním modelem motocyklu a vidět všechny ty změny a zlepšení, které továrna provedla na stroji z loňského roku.“

Test v Sepangu bude pro tovární Suzuki rovněž ideální příležitostí k tomu, aby zjistili na jaké výkonnostní úrovni jsou v porovnání s ostatními týmy královské kubatury a jak úspěšná byla práce japonské továrny na nejnovější verzi motocyklu Suzuki GSV-R 2009.

K tomu závěrem Chris Vermeulen dodal: „Všechny ostatní týmy tam budou také a my tak budeme schopni vidět, kde jsme nyní v porovnání s nimi a jak daleko jsme se dostali od doby, kdy jsme byli naposledy v Sepangu.“
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00