Suzuki odstartovala první test sezóny ve velkém stylu

Usilovná práce japonské továrny se začíná vyplácet.
Před prvním předsezónním testem královské kubatury v Malajsii, byla tovární Suzuki v očekávání, jak si technici v japonské továrně během zimy poradili s vývojem kompletně přepracovaného modelu GSV-R. To jakým způsobem jejich práci dokázali prodat Loris Capirossi a Chris Vermeulen na závodním okruhu v Sepangu, je pro ně jistě velkým zadostiučiněním.

Loris Capirossi vstupuje v tomto roce do své dvacáté sezóny ve světovém šampionátu a jeho zaměstnavatel mu nemohl dát lepší dárek než poslední model vysoce konkurenční Suzuki. V Sepangu hned první den zajel nejrychlejší čas a ve zbývajících dnech figuroval pokaždé mezi prvními třemi na výsledkové listině.

Ve srovnání s předchozí sezónou, kdy jel poprvé u Suzuki, je to v případě pětatřicetiletého italského veterána velmi vítaná změna, když uvedl: „Cítím se velmi dobře. Jsem v stoprocentní kondici. Motocykl se docela dost zlepšil. Suzuki tvrdě pracovala, aby nám pomohli. Celý komplet je nyní mnohem povzbudivější, protože začínám svůj druhý rok s týmem a všichni začínají stoprocentně věřit, co potřebuji. Samozřejmě musíme pokračovat dál v intenzivnější práci, abychom se zlepšili, ale už teď jsme na dobré úrovni.“

„V minulém roce jsem hodně zápasil, protože byl motocykl na mě trošku velký, takže jsem žádal o jiné sedlo s menší nádrží,“ pokračoval Capirossi. „Udělali to a nyní jsem na motocyklu v mnohem větší pohodě a to je velký úspěch.“

Capirossiho týmový kolega Chris Vermeulen je v podobné pozitivní náladě a i když nedosáhl výsledku svého zkušenějšího kolegy, je jeho umístění mezi nejlepšími šesti rovněž vítanou změnou k lepšímu.

„Máme na Suzuki hodně nových komponentů, podvozek, motor, aerodynamiku, swingram, všechno je nové,“ uvedl v rozhovoru pro motogp.com Chris Vermeulen a pokračoval: „Továrna pracovala velmi tvrdě. Zdá se, že se nám to vyplácí, protože jsme jeli o něco rychleji než když jsme tu byli naposledy a jsme konkurenceschopní s ostatními závodníky. Ale je to jen první test a před námi je ještě dlouhá cesta. Máme stále dost komponentů k vyzkoušení a doufejme, že budeme stejně konkurenční, když přijedeme do Kataru.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

17. června | Mnozí jezdci si po dnešním závodě připomínali Andrease Pereze, který před týdnem na katalánském okruhu zahynul běhe… odkaz
17. června | Quartararo se raduje z první výhry: odkaz
16. června | Just a photo of 5ft 2in tall @26_DaniPedrosa stood next to @paugasol who is a whopping 7ft tall. Thank you that'll… odkaz
16. června | Vicente Perez byl po kvalifikační nehodě převezen do nemocnice na další vyšetření. odkaz
16. června | Jorge Martin měl v sobotu dopoledne dost nepříjemný pád, ale je v pořádku. odkaz

Harmonogram

GP Nizozemska, Assen
Pátek 29. června
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 30. června
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 1. července    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00