Suzuki odstartovala první test sezóny ve velkém stylu

Usilovná práce japonské továrny se začíná vyplácet.
Před prvním předsezónním testem královské kubatury v Malajsii, byla tovární Suzuki v očekávání, jak si technici v japonské továrně během zimy poradili s vývojem kompletně přepracovaného modelu GSV-R. To jakým způsobem jejich práci dokázali prodat Loris Capirossi a Chris Vermeulen na závodním okruhu v Sepangu, je pro ně jistě velkým zadostiučiněním.

Loris Capirossi vstupuje v tomto roce do své dvacáté sezóny ve světovém šampionátu a jeho zaměstnavatel mu nemohl dát lepší dárek než poslední model vysoce konkurenční Suzuki. V Sepangu hned první den zajel nejrychlejší čas a ve zbývajících dnech figuroval pokaždé mezi prvními třemi na výsledkové listině.

Ve srovnání s předchozí sezónou, kdy jel poprvé u Suzuki, je to v případě pětatřicetiletého italského veterána velmi vítaná změna, když uvedl: „Cítím se velmi dobře. Jsem v stoprocentní kondici. Motocykl se docela dost zlepšil. Suzuki tvrdě pracovala, aby nám pomohli. Celý komplet je nyní mnohem povzbudivější, protože začínám svůj druhý rok s týmem a všichni začínají stoprocentně věřit, co potřebuji. Samozřejmě musíme pokračovat dál v intenzivnější práci, abychom se zlepšili, ale už teď jsme na dobré úrovni.“

„V minulém roce jsem hodně zápasil, protože byl motocykl na mě trošku velký, takže jsem žádal o jiné sedlo s menší nádrží,“ pokračoval Capirossi. „Udělali to a nyní jsem na motocyklu v mnohem větší pohodě a to je velký úspěch.“

Capirossiho týmový kolega Chris Vermeulen je v podobné pozitivní náladě a i když nedosáhl výsledku svého zkušenějšího kolegy, je jeho umístění mezi nejlepšími šesti rovněž vítanou změnou k lepšímu.

„Máme na Suzuki hodně nových komponentů, podvozek, motor, aerodynamiku, swingram, všechno je nové,“ uvedl v rozhovoru pro motogp.com Chris Vermeulen a pokračoval: „Továrna pracovala velmi tvrdě. Zdá se, že se nám to vyplácí, protože jsme jeli o něco rychleji než když jsme tu byli naposledy a jsme konkurenceschopní s ostatními závodníky. Ale je to jen první test a před námi je ještě dlouhá cesta. Máme stále dost komponentů k vyzkoušení a doufejme, že budeme stejně konkurenční, když přijedeme do Kataru.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

18:46 | Někteří jezdci kategorií Moto3 a Moto2 dnes testovali v Aragonii. Test však dost komplikoval silný vítr.
23. září | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
23. září | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
23. září | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
23. září | A ještě jedna penalizace: odkaz

Harmonogram

GP Thajska, Buriram
Pátek 5. října
Moto3 1. trénink   04:00–04:40
MotoGP 1. trénink   04:55–05:40
Moto2 1. trénink   05:55–06:40
Moto3 2. trénink   08:10–08:50
MotoGP 2. trénink   09:05–09:50
Moto2 2. trénink   10:05–10:50
Sobota 6. října
Moto3 3. trénink   04:00–04:40
MotoGP 3. trénink   04:55–05:40
Moto2 3. trénink   05:55–06:40
Moto3 kvalifikace   07:35–08:15
MotoGP 4. trénink   08:30–09:00
MotoGP 1. kvalifikace   09:10–09:25
MotoGP 2. kvalifikace   09:35–09:50
Moto2 kvalifikace   10:05–10:50
Neděle 7. října    
Moto3 warm up   03:40–04:00
MotoGP warm up   04:10–04:30
Moto2 warm up   04:40–05:00
Moto3 závod   06:00
Moto2 závod   07:20
MotoGP závod   09:00