Suzuki odstartovala první test sezóny ve velkém stylu

Usilovná práce japonské továrny se začíná vyplácet.
Před prvním předsezónním testem královské kubatury v Malajsii, byla tovární Suzuki v očekávání, jak si technici v japonské továrně během zimy poradili s vývojem kompletně přepracovaného modelu GSV-R. To jakým způsobem jejich práci dokázali prodat Loris Capirossi a Chris Vermeulen na závodním okruhu v Sepangu, je pro ně jistě velkým zadostiučiněním.

Loris Capirossi vstupuje v tomto roce do své dvacáté sezóny ve světovém šampionátu a jeho zaměstnavatel mu nemohl dát lepší dárek než poslední model vysoce konkurenční Suzuki. V Sepangu hned první den zajel nejrychlejší čas a ve zbývajících dnech figuroval pokaždé mezi prvními třemi na výsledkové listině.

Ve srovnání s předchozí sezónou, kdy jel poprvé u Suzuki, je to v případě pětatřicetiletého italského veterána velmi vítaná změna, když uvedl: „Cítím se velmi dobře. Jsem v stoprocentní kondici. Motocykl se docela dost zlepšil. Suzuki tvrdě pracovala, aby nám pomohli. Celý komplet je nyní mnohem povzbudivější, protože začínám svůj druhý rok s týmem a všichni začínají stoprocentně věřit, co potřebuji. Samozřejmě musíme pokračovat dál v intenzivnější práci, abychom se zlepšili, ale už teď jsme na dobré úrovni.“

„V minulém roce jsem hodně zápasil, protože byl motocykl na mě trošku velký, takže jsem žádal o jiné sedlo s menší nádrží,“ pokračoval Capirossi. „Udělali to a nyní jsem na motocyklu v mnohem větší pohodě a to je velký úspěch.“

Capirossiho týmový kolega Chris Vermeulen je v podobné pozitivní náladě a i když nedosáhl výsledku svého zkušenějšího kolegy, je jeho umístění mezi nejlepšími šesti rovněž vítanou změnou k lepšímu.

„Máme na Suzuki hodně nových komponentů, podvozek, motor, aerodynamiku, swingram, všechno je nové,“ uvedl v rozhovoru pro motogp.com Chris Vermeulen a pokračoval: „Továrna pracovala velmi tvrdě. Zdá se, že se nám to vyplácí, protože jsme jeli o něco rychleji než když jsme tu byli naposledy a jsme konkurenceschopní s ostatními závodníky. Ale je to jen první test a před námi je ještě dlouhá cesta. Máme stále dost komponentů k vyzkoušení a doufejme, že budeme stejně konkurenční, když přijedeme do Kataru.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00