doufám letošní sezona byla celkem dobrá dobrý začátek, ale chce v tom pokračovat :-):-)
To má tedy Didier smůlu.:-(Asi to musel být nějaký jeho hodně velký fanda! Pamatuju ho z posledního MS na starém okruhu v r. 82, když měl startovat v 250 z pole position a jeho Chevallier se odporoučel už v zahř. kole. De Radigueze to nerozházelo a spravil si chuť vítězstvím v následujícím závodě 350 ccm.:-)
I stavění vlastních podvozků je vývoj. A vzhledem k dnešní všeobecné finanční situaci je určitým řešením i CRT. Nebo bys chtěl, aby závodilo 4-6 mašin? Nebo snad závody zrušit úplně a čekat, až se někdy někde najde někdo, kdo bude ochoten tohle všechno zase financovat tak, aby na startu bylo 20-24 prototypů?! To by ses taky nemusel dočkat.:-( Ani v tom, že to byly "odjakživa" prototypy, nemáš pravdu. Možná, žes to vzhledem ke svému věku nezažil, ale už tu byly doby, kdy výrobci , jako Honda, nebo Yamaha opustily MS i se svýmy továrnímy týmy, a jezdilo se na produkčních mašinách.;-)
no zase tak mladej bohužel nejsem :-D vím že se takhle jezdilo ;-) ale za posledních cca 20 let to byli vždy prototypy. A mě je třeba pořád milejší když by tam bylo těch cca 16 mašin na závod jako letos než aby tam bylo 25 strojů ze kterých je 14 CRT, který jsou o 2 vteřiny pomalejší a nemaj šanci na první desítku. Mě se to líbilo třeba v roce 2002 když byli 990 a 500. Sice pětistovky byli pomalejší ale né o tolik a na některých tratích měli šanci i vyhrát viz Assen, Donington.. Podle mě není budoucnost v CRT ptotože nemaj nikdy na to vyhrát ani na prví pětku, protože vždycky tam bude minimálně 6 továrních prototypů.
ono doposud ikdyz bylo tech 16 stroju se stejne jely dve kategorie - tovarny a satelity.Kdyz nepocitam letos ducduc tak malokdy nekdo na satelitu dojel pred tovarnou. Pristi rok tipuju,ze se pojedou kategorie 3 - tovarny, satelity+aprilka+zbytek CRT a do dalsich let zustanou jen tovarny a CRT
The Fido 46:dokud se dalo koupit rok a více starou tovární motorku,tak tovární motorky nevadily.V okamžiku,že tovární motorku nemáš narok koupit,ale jen si ji můžeš za bambilion pronajmout,tak už to vadí.Tento problém řešil i Mrkev v WSBK.Jezdil Hondu "RUMI" a chtěl pokračovat s továrnou.Bohužel jen za "nájem" by musel vysolit jak za dvě DUCATI,takže proto přešel na Ducati.Z tohoto důvodu CRT neodsuzuju i když motorově vyzobou mé oblíbené WSBK.
dorna se bude určitě snažit aby mezi nimi nebyl takový rozdíl, nicméně je to určitě dočasné řešení než se výrobci dohodnou na snížení nákladů. Dorna asi nechce udělat stejné chyby jako Bernie v F1
třeba taková Yamaha od Bartola ve dvěpade byl šperk vycházející z produkce továrny.Ty CRT-éčka mě nějak směřují tímto směrem.Víc lacinějších balíčků(motor,podvozek,elektrika,výfuk,chlazení,ladič,kapoty,atd.) a každej si bude moci balíček poskládat jak bude chtít a na co mu vyjdou háky.Továrnám jako takovým asi odzvoní tak jak v F1.
zní to zajímavě ale podle mého názoru se bitvy o titul a stupně vítězů pořádně zúží. :-( vždyť tohle byli odjakživa prototypy :-S nakonec zůstanou čistokrevný prototypy jen Ducati Marlboro, Repsoláci a Factory Yamaha. Mě se tohle stavění vlastních podvozků a CRT nelíbí. To je jak kdyby do F1 dali motor z cestovního vozu a akorát změnili podvozek. :-( doufám že se mílím a za 2-3 roky to nebudou druhý SBK
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.