Jak tady již někdo psal, Ducati rám defacto nemá, respektive nahrazuje jej z velké části motor. Jde o koncepci , která je pravděpodobně (nebo spíše zatím) slepou uličkou. Jako laik cítím, že bude příliš tuhý a nebude příliš možností, jak jej využít k doladění jízdních vlastností. Proto nesdílím pocit těch, kteří si myslí, že přechod VR bude nyní jednodušší, než v minulosti na Yamahu.Řekl bych, že to bude přesně naopak. Možná se částečně vyřeší potíže s předkem, ale určitě na úkor něčeho jiného.
nechcete si někdo zahrát moto gp 2 přes sít, mě urtřitě neporazíte:-D
porazíme ;-);-):-P:-P
Mellandri má v mnohém pravdu.V době Caseyho přechodu k Ducati,byl Casey ještě velmi vláčným pilotem,schopným svůj styl jízdy přizpůsobit divoké a rychlé Dukárně.Občas na ní vlál jak prapor,ale dokázal ji jako zatím jediný ustát a její rychlost využít k zisku titulu.Když přišla Yamaha s vylepšeným motorem a rozdíl v rychlosti nebyl tak markantní,dokázal ho Valentino,z trůnu sesadit.Přišel Mellandri,ale to co Casey,už nedokázal.Jeho jízdímu stylu,prostě Ducati nesedla, jeho připomínky byly nevyslyšeny a totéž v bledě modrém,předvedl Nicky.Ten se sice snaží o změnu stylu,ale s mizivým výsledkem.Ducati opravdu neměla důvod měnit podvozek divolé osmistovky,protože měla pádný argument.Casey je na ní mistrem světa,tak si nevymýšlejte a berte za plyn.Jenže se ještě přidaly problémy s nestabilitou přední části.A na tohle byl rázem krátký i Casey Stoner.Pokud nespadl,většinou projel vítězně cílem,ale na spolehlivě jedoucí Yamahy,to už nestačilo.Casey sice upozorňoval na problém,ale jedna věc je na něco poukázat a druhá,..přijít s řešením.Tohle myslím Valentino,se svým technickým mágem Burgessem,dokáží.Casey odešel a Ducati vrazila obrovské prostředky do spojení s Valentinem.Je jasné,že se bude dělat vše proto,aby tyto dva subjekty,vytvořily ten nejlepší debl.Velké změny podvozku osmistovky možné nebudou,ale že přilnavost předku v krátkém čase vyřeší,o tom žádná a věřím,že Valentino bude schopen v r.2011 o titul vyrovnaně bojovat.S novým rámem,který už bude Valemu ušit na míru,přijde Ducna až s příchodem litru.Otázkou je,zda to nebude dlouho.Jsou to dva roky a Valemu bude hodně přes třicet.Něco jiného bude bojovat ve špici a něco jiného,..získat titul.Casey na Hondě bude velmi rychlý,podvozek mu dá jistotu a agresivita motoru mu nebude dělat problém.Myslím si,že kdyby Casey dokázal u Ducati přijít s námětem, jak vyřešit problém s předkem,měl by rozhodně o titul víc.Dani jistě cítí tlak na svou osobu,protože by o post jasné jedničky u Hondy,mohl přijít.Tak se nechme překvapit;-)
Schumi krásně napsáno.Nezbývá než souhlasit. ;-)
no schumi dobře sto napsal;-)a tak nějak čuchám že \casey z toho múže vitěžit nejvíce-a hlavně na to má....z příchodem nové sezony,se ale nebojim,aby Vale byl mimo hru.tato sezona co bude je přechodní-opravdoví Vale nastoupí z litrem:-P
Je fakt, že Marco jezdil i hůř, než piloti na satelitech. Ducna byla určitě dělána na požadavky Caseyho a jemu to evidentně nesedělo. Možná by mu spíš vyhovoval satelit,....než továrna. Nicky asi musel přizpůsobit styl jízdy a proto ta zlepšení:-O. Na Ducati 2011 a výsledky jsem teda fakt zvědavej. Vypadá to na pěknou divočinu;-):-D:-D
Tak,tak.;-)
Já sem hlavně zvědavej jak si Melandri povede v SBK,která bude díky němu zas o něco sledovanější.;-):-)
Podle mne,určitě vpředu.
Marco zapomněl na jednu hodně podstatnou osobu popřípadně celek a tím je Jeremy Burgess a jeho tým mechaniků, Vale to nebude mít lehký, ale věřím, že to zvládne. :-);-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.