Toni Elíasovi s De Angelisem se v Americe viditelně daří

Jezdci Gresiniho týmu si v pátek dojeli pro umístění v první desítce.
Pro tým San Carlo Honda Gresini začal první trénink na americkou Grand Prix slibně, když se oba jejich jezdci Toni Elías a Alex De Angelis umístili v první desítce. Toni Elías zahájil víkend velmi hezkým pátým časem a bude záležet jak si poradí s nastavením pro kvalifikaci, protože postavení na startovním roštu bude pro Španěla velmi důležité pro dobrý výsledek v závodu.

„Opravdu jsem šťastný, že se podařilo takovým způsobem zahájil závodní víkend,“ řekl Toni Elías. „Je nám jasné, že zítra pojedou všichni rychleji a my budeme muset čekat a uvidíme kolik prostoru pro zlepšení máme, ale pro tuto chvíli je důležité takto začít, protože do této chvíle jsme měli na každém okruhu velmi slabý první volný trénink.“

„Udělali jsme některé důležité změna na tlumení, protože tento okruh je z tohoto pohledu velmi agresivní v rámci změn v převýšení, nerovnostem a úsekům s velmi intenzivním bržděním. Toto potřebujeme zlepšit ještě víc v sobotu, pokud chceme udržet krok s ostatními.“

„Zítra budu poprvé pracovat s dvěma identickými podvozky a to bude důležité, protože chceme vyzkoušet něco radikálnějšího a můžeme se kdykoliv okamžitě vrátit k nastavení, o kterém víme že funguje,“ uvedl závěrem Toni Elías.

Alex De Angelis strávil hodně času řešením problémů z Assenu, kde měl potíže s předkem jeho Hondy RC212V, ale to se mu pravděpodobně podařilo odstranit a v závěru tréninku si zajel rychlé kolo, které ho vyneslo na desáté místo páteční výsledkové listiny.

„Svůj nejrychlejší čas jsem zajel až v závěru tréninku na tvrdé pneumatice a vzhledem k tomu, že dneska nebyla teplota dráhy tak vysoká, jaká by mohla být jsem s výsledkem skutečně spokojený,“ řekl Alex De Angelis.

„Dneska jsme hodně pracovali na problému, který jsem měl v Assenu s předkem motorky. Myslím, že dnešní celé odpoledne strávené jen s jedinou přední pneumatikou a to bez jakéhokoliv problému ukazuje, že jsme podnikli některá správná opatření.“

„Musíme ještě zabrat v nastavení motocyklu k náročným požadavkům této dráhy, ale nastavit desátý nejrychlejší čas na použité přední pneumatice a tvrdé zadní, tak s takovým výsledkem musím být spokojený,“ pokračoval De Angelis.

„Hodně jsme od testu v Barceloně pracovali na zadní trakci a zatímco chlapi na špici jsou samozřejmě o něco dále než my, v tomto aspektu se jim neustále přibližujeme,“ řekl závěrem Alex De Angelis.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00