Casey Stoner udával tempo i třetí a poslední den předsezónního testu v Malajsii a ve svém osmatřicátém kole zajel nejrychlejší čas dne. Protože bolesti v zápěstí nepolevily, Australan i v sobotu zmenšil svou pracovní zátěž na minimum. Nic to ovšem nemění na tom, že tento první test ukončil na špici výsledkové listiny o 0,094 sekundy před prvním z posledního testu v Jerezu Valentinem Rossim.
Mistr světa Valentino Rossi je s výsledkem testu spokojen. A jak by také ne, když se zraněnou rukou a nohou si odváží z Malajsie mimo dobrého pocitu spokojenosti také dva třetí a jeden druhý nejrychlejší čas.
Hned za Rossim se v sobotu umístil Loris Capirossi, jezdec Suzuki, který si na konto hned první den v Malajsii připsal nejrychlejší čas na kolo. Je opravdu dobré vidět na čele oživení a další konkurenceschopné jezdce, jakým Capirossi určitě je a s viditelně oživlou GSV-R se máme na co těšit.
Těšit se také budeme na Colina Edwardse, který si po všechny tři dny udržoval pozice v první desítce a s novou verzí satelitní Yamahy si dnes zajel pro čtvrtý nejlepší čas. Díky tomu se stal Američan nejlepším jezdcem soukromého týmu a jeho satelitní Yamaha je spolu s Rossiho tovární mezi čtyřmi nejlepšími.
Toni Elías si s tovární specifikací Hondy zajel pro pátý čas a dneska byl opět nejrychlejším jezdcem na Hondě. Týmový kolega Capirossiho Chris Vermeulen se umístil hned za Španělem Elíasem a na sedmou pozici se v sobotu propracoval Jorge Lorenzo, který pomalu, pomaličku získává potřebnou jistotu na Bridgestonech.
Dnešní osmé místo a Andrea Dovizioso, který byl na dráze v Sepangu jediným továrním jezdcem Hondy. Včera hned po skončení testu Pedrosa po dohodě s týmem oznámil, že do sobotního testu už pro bolesti v levém, operovaném koleně nenastoupí.
Zlepšení v dnešním a zároveň posledním testu v Malajsii se podařilo Miku Kalliovi na satelitní Ducati, který se umístil na deváté pozici a dostal se před jejich továrního jezdce Nicky Haydena. Ten si dnes vyzkoušel, jaké to je s italským motocyklem spadnout, když se dostal v druhé zatáčce do stejných problémů s přilnavostí, jak několik dalších jezdců v upynulých dvou dnech.
Test, Sepang - 7. února 2009
P. |
|
Jezdec |
Tým |
Čas |
Ztráta |
Kol |
1. |
|
Casey STONER |
Ducati MarlboroTeam |
2:01,043 |
- |
38 |
2. |
|
Valentino ROSSI |
Fiat Yamaha |
2:01,137 |
+ 0,094 |
43 |
3. |
|
Loris CAPIROSSI |
Team Suzuki |
2:01,262 |
+ 0,219 |
60 |
4. |
|
Colin EDWARDS |
Tech3 Yamaha |
2:01,413 |
+ 0,370 |
22 |
5. |
|
Toni ELÍAS |
San Carlo Honda Gresini |
2:01,560 |
+ 0,517 |
43 |
6. |
|
Chris VERMEULEN |
Team Suzuki |
2:01,666 |
+ 0,623 |
48 |
7. |
|
Jorge LORENZO |
Fiat Yamaha |
2:01,907 |
+ 0,864 |
61 |
8. |
|
Andrea DOVIZIOSO |
Repsol Honda |
2:01,955 |
+ 0,912 |
54 |
9. |
|
Mika KALLIO |
Pramac Racing |
2:02,386 |
+ 1,343 |
61 |
10. |
|
Nicky HAYDEN |
Ducati Marlboro Team |
2:02,497 |
+ 1,454 |
62 |
11. |
|
Alex DE ANGELIS |
San Carlo Honda Gresini |
2:02,523 |
+ 1,480 |
32 |
12. |
|
Sete GIBERNAU |
Guinea Ecuatorial |
2:02,727 |
+ 1,684 |
42 |
13. |
|
Randy DE PUNIET |
LCR Honda |
2:03,418 |
+ 2,375 |
50 |
14. |
|
Yuki TAKAHASHI |
Scot Racing Team |
2:03,474 |
+ 2,431 |
58 |
15. |
|
Niccolo CANEPA |
Pramac Racing |
2:03,901 |
+ 2,858 |
41 |
16. |
|
James TOSELAND |
Tech3 Yamaha |
2:03,953 |
+ 2,910 |
36 |