Třetí řada patří jezdcům Monster Tech 3

Colin Edwards hledal limity své Yamahy, což v závěru kvalifikace také našel, když spadl, ale zítra startuje z třetí řady s Randy De Punietem a svým týmovým kolegou Calem Crutchlowem, který dnes zajel velmi dobře.
Třetí řada patří jezdcům Monster Tech 3

Colin Edwards to v kvalifikaci na Velkou cenu Španělska druhé řady nezvládl, ale před zítřejším závodem v Jerezu cítí potřebnou jistotu, protože závodní nastavení jeho Yamahy je mnohem lepší než to, které jeho M1 měla pro měkkou pneumatiku kvalifikace.

„S pozicí na osmém místě nikdy nejsem spokojený, ale upřímně jsem dnes nedokázal víc než to, co jsem zajel,“ uvedl po kvalifikaci Colin Edwards. „Je těžké být zklamaný, když vím, že jsem dal do toho maximum. Jak moc jsem za to vzal, bylo zřejmé, když jsem pak ke konci havaroval. Při této úrovni konkurence je ale třeba trošku riskovat, aby jste se dostali dokonce blíž druhé řady.“

„Jel jsem své nejrychlejší kolo, když jsem najel do druhé zatáčky a přišel o předek. Chtěl jsem na to víc zatlačit a pokusit se o druhou řadu, ale bylo to o kousek víc než jsem dokázal ustát a šel dolů,“ pokračoval Američan. „ Jinak se mi jezdilo dobře, protože mám upravené přední vidlice s tvrdými pružinami a mám díky tomu lepší zpětnou vazbu.“

Jen málokdo by dnes poznal, že je Cal Crutchlow nováčkem v královské kubatuře motocyklového šampionátu. V dopoledním tréninku skončil sedmý a byl rychlejší než jeho zkušenější kolega Edwards. V závěru kvalifikace málem Američana porazil, ale nakonec je i tak spokojený s devátým místem.

„Dnes jsem opravdu spokojený vzhledem k tomu, že tuto dráhu vůbec neznám a za mnou je znovu hodně talentovaných závodníků,“ uvedl Cal Crutchlow. „Dopoledne jsem skončil sedmý a kvalifikoval se na deváté místo, takže dělám velké pokroky. To je povzbudivé pro mě a můj tým Monster Yamaha Tech 3, kteří pracují opravdu velmi tvrdě, aby mi umožnili co nejrychlejší adaptaci na jízdu v sedle motocyklu MotoGP.“

„Vlastně se mnohem lépe cítím na tvrdé pneumatice než na měkké, což je dobré znamení pro závod. Rozhodně jsme udělali velký pokrok s přední částí motocyklu a já se dnes cítil mnohem pohodlněji. Jenže tím jsme přišli o část zadní přilnavosti, takže teď potřebujeme najít to  správné vyvážení, které mi nabídne dostatečnou přilnavost na přední části a přitom také zlepší tu zadní. Mým cílem je v závodu skončit do desátého místa,“ řekl závěrem britský jezdec satelitní M1.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

9:00 | Xavier Simeon a Eric Granado pojedou příští rok MotoE u týmu Avintia.
7:06 | On the 8th day God created @calcrutchlow 😅 #JapaneseGP 🇯🇵 odkaz
6:39 | Ayumu Sasaki byl po své nehodě v kvalifikaci převezen do zdravotního střediska. odkaz
6:18 | Kornfeilův pád v japonské kvalifikaci: odkaz
2:45 | Niccolo Antonelli musel po svém pádu ve třetím tréninku do zdravotního střediska. odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 19. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
MotoGP 1. trénink   02:55–03:40
Moto2 1. trénink   03:55–04:40
Moto3 2. trénink   06:10–06:50
MotoGP 2. trénink   07:05–07:50
Moto2 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 20. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
MotoGP 3. trénink   02:55–03:40
Moto2 3. trénink   03:55–04:40
Moto3 kvalifikace   05:35–06:15
MotoGP 4. trénink   06:30–07:00
MotoGP 1. kvalifikace   07:10–07:25
MotoGP 2. kvalifikace   07:35–07:50
Moto2 kvalifikace   08:05–08:50
Neděle 21. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00