Tým Hayate Racing zaznamenal v Jerezu zlepšení

Kawasaki dodala nové díly, které umožnily Melandrimu zrychlit.
Když před druhým předsezonním testem v Kataru narychlo sestavovali tým Hayate Racing, který v letošním roce postaví na startovní rošt jeden motocykl Kawasaki s Marcem Melandrim, snad nikdo nevěřil v nějaký viditelný pokrok potom, co jezdci na ZX-RR předvedli v minulé sezoně.

V Kataru to poprvé opravdu nebylo o nějakém výrazném výsledku, ale v Jerezu dostaly věci pro Marca Melandriho a jeho nový tým velmi pozitivní spád. Italský jezdec zajel své nejrychlejší kolo za 1:40,405 sekundy, což je zlepšení o téměř jeden a půl sekundy ve srovnání s jeho nejlepším časem, který zajel s Ducati na stejné dráze během závodu v roce 2008.

„Byl to pro mě dobrý test potom, co jsme v Kataru hodně zápasili,“ řekl v Jerezu italský jezdec Marco Melandri. „Mezi tím jsme tvrdě pracovali a tady jsme se soustředili na zlepšení nastavení. Nejsme daleko od středu pole, takže je to celkem dobré.“

Marco Melandri, který v minulé sezoně prožil těžké chvíle za řídítky Ducati a po přechodu ke Kawasaki začátkem ledna zjistil, že ta stahuje svůj tovární tým ze šampionátu, nakonec v MotoGP pokračuje a v Jerezu využil každou příležitost, aby najel co nejvíc kilometrů. Během uplynulého víkendu to však znamenalo, že musel také najet hodně kol v dešti.

„V předsezonní přípravě jsem ztratil hodně času a motocykl je zcela nový, takže bylo důležité jet také na mokré dráze,“ uvedl Melandri, který byl v nedělním posledním mokrém tréninku třetí nejrychlejší.

Melandriho adaptaci k novému stroji ZX-RR také napomohla zřejmě poslední dodávka nově vyvinutých komponentů motocyklu z továrny Kawasaki, určených právě pro test v Jerezu.

Šéf týmu Hayate Racing Andrea Dosoli k tomu více uvedl: „Přijeli jsme tady s novými díly a prokázalo se, že byly užitečné. Stabilizovali jsme některé problémy, které jsme měli se zadní částí motocyklu.“

„Nyní bude továrna pokračovat ve výrobě součástek a údržbě motoru během sezony. Pokud máme nějaké problémy, budou nás podporovat. Mám v nich důvěru,“ uvedl závěrem Dosoli.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00