Tým Karla Abrahama pro sezonu 2012

V pátek představil český jezdec svůj závodní prototyp Ducati Desmosedici GP12 o jehož technických parametrech jsme už informovali. Nyní přinášíme kompletní sestavu týmu Cardion AB Motoracing.
Tým Karla Abrahama pro sezonu 2012

O bezproblémový chod motocyklového prototypu Karla Abrahama se stará tým zkušených mechaniků, techniků a inženýrů pod vedením Marca Grany, šefmechanika brněnské stáje v MotoGP.

Fotogalerie - Slavnostní představení Ducati GP12 -

Klepněte pro větší obrázek

Foto: Tým Cardion AB Motoracing 2011: (zleva) Pietro Berti, Dario Massarin, Martin Havlíček, Martin Nesvadba, Karel Abraham, Marco Grana, Cristhian Pupulin, Yannis Maigret, Michele Bubbolini (v roce 2012 jej střídá Lindo Sbaraglia)
 

Cristhian Pupulin (ITA) - track inženýr
Zaměstnanec továrny Ducati, který je přidělený k týmu od roku 2011. Dříve spolupracoval s továrním jezdcem Ducati Nickym Haydenem. Jeho úkolem je podle dat z testování nastavit optimálně motorku. Úzce spolupracuje s šéfmechanikem.

Marco Grana (ITA) - šéfmechanik
Vyučil se ve škole Ferrari v Maranellu a s Karlem Abrahamem spolupracuje už šest let. Ve spolupráci s Christianem Pupulinem a jezdcem rozhoduje o ideálním nastavení motorky.

Dario Massarin (ITA) - telemetrik
Další zaměstnanec továrny Ducati. Má na starosti elektroniku na motorce, stahuje a vyhodnocuje veškerá data z motocyklu – od rychlosti, přes účinek brzd, pružení, řazení, pozici na trati.

Lindo Sbaraglia (ITA) - logistika
Zaměstnanec Ducati. Jeho úkolem je postarat se o dokonalou logistiku náhradních dílů na motocykl. V roce 2011 pracoval pro tým Pramac, za který startoval Loris Capirossi.

Yannis Maigret (FRA) - mechanik
V motosportu se pohybuje od roku 1999, v Cardion AB Motoracing pracuje od roku 2007. Stará se o plnění motoru, tedy přívod paliva, vstřikování a elektroniku motoru. Během závodního víkendu rozebere celý systém hned několikrát.

Martin Havlíček (CZE) - mechanik
Po každém dni kompletně kontroluje převodovku, spojku a stará se o přední část motocyklu. Původně pracoval u blanenského výrobce minibike Blata a s Karlem Abrahamem spolupracuje už od doby, kdy jezdil na minibike. Dnes už je to jedenáct let.

Martin Nesvadba (CZE) - mechanik
V týmu má přezdívku Bart. Na starosti má rám a zadní část motocyklu. Musí umět dát motocykl do špičkového stavu po pádu jezdce. Stejně jako Martin Havlíček pracoval dříve v Blata. Po prvním podiu Karla Abrahama v Japonsku přestal kouřit.

Pietro Berti (ITA) - mechanik
Zodpovídá za přípravu pneumatik, jejich kontrolu, skladování a zahřívání. Kromě toho řídí týmový truck. V prostředí mistrovského seriálu motocyklů se pohybuje od roku 2002 a má rád Imolu.

Zdroj: Tým Cardion AB Motoracing

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00