U Ducati se pilně pracovalo na nastavení pro Jerez

Hodně práce jim, ale zůstává na sobotní dva tréninky.
Klepněte pro větší obrázekOba jezdci tovární Ducati Casey Stoner a Nicky Hayden řešili dnes odpoledne to nejlepší nastavení pro dráhu v Jerezu, která nebyla nikdy pro italskou značku z nějakého důvodu příznivě nakloněná.

Dnes se o tom mohli přesvědčit oba jezdci, když spolu se svými týmy pracovali na některých problémech, které jim dnes zabránily zajet rychlejší časy. Casey Stonerovi se podařilo v závěru zajet třetí čas, ale měl potíže s přední části svého motocyklu.

„Začali jsme s nastavením z testu a vše bylo cekem dobré,“ řekl úvodem Casey Stoner. „Máme ještě několik problémů v několika oblastech, ale myslím si, že je to hlavně proto, že v pneumatice byl vysoký tlak, který potřebujeme o něco snížit.“

„Vyzkoušeli jsme druhý motocykl, ale bohužel se u něho objevily technické komplikace, takže jsem se vrátil na můj první motocykl a zkoušel dál několik věcí bez výraznějšího zlepšení v nastavení,“ pokračoval Australan. „Motocykl opravdu dobře zatáčel, ale několikrát jsem ztratil předek a nemohl přijít na to proč.“

„Vyzkoušeli jsme nastavení, jenž pomohlo zlepšit přední stabilitu, ale v zatáčení byl motocykl mnohem horší. Potřebujeme to zítra získat zpátky nalezením toho správného poměru ve vyvážení,“ řekl Stoner a závěrem dodal: „Každopádně je fajn být zpátky v Evropě a pracovat v ´normálních´ podmínkách v tomto skvělém počasí. Bylo dobré muset zase použít tmavé hledí!“

Nicky Hayden věnoval dnešní trénink nastavení své Ducati na tvrdou směs, která jemu i jeho GP9 v poslední době docela komplikovala život. Časy na kolo dnes nebyly pro jeho dnešní práci tak zásadní a Američan ještě pociťoval následky pádu v Motegi, když do něho narazil japonský jezdec Takahashi.

„Nebylo to pro nás nijak skvělý trénink, ale není tak špatný, jak možná vypadá,“ začal ohledně svého dnešního výkonu v Jerezu Nicky Hayden. „Motocykl je trošku jiný než jaký jsme měli v testech, ale není to žáden obrovský rozdíl. V testu jsme měli skvělé nastavení, takže jsme provedli pár změn a zkoušeli na obou motocyklech tvrdou pneumatiku.“

„V poslední době jsem měl na tvrdé pneumatice problémy, takže jsme se na o dneska vrhli a pokusili se na motocyklu zapracovat právě tímto směrem,“ řekl Hayden. „Čas na kolo nebylo to, co bychom hledali v tomto stádiu, ale ve skutečnosti byl můj kontakt s motocyklem v pořádku.“

„Máme několik věcí, které ještě dnes prodiskutuji spolu s týmem a mám naději, že se mi zítra podaří postoupit kupředu. Potřebuji být rychlejší!“ řekl závěrem dnes sedmnáctý Nicky Hayden.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

17. října | Maria Herrera v Austrálii nahradí zraněného Arenase.
16. října | Dominique Aegerter byl dodatečně diskvalifikován z GP San Marina kvůli použití nepovoleného oleje. Přijde tak o vítězství.
16. října | Nemocný Folger nepojede ani v Austrálii. Nahradí jej Broc Parkes.
16. října | Narozeniny dnes slaví Casey Stoner (32 let), Andrea Locatelli (21 let) a Nicolo Bulega (18 let).
15. října | Závod Moto3 vyhrál Fenati, Mir bez bodů, takže o titulu ještě není rozhodnuto.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00