U Gresiniho týmu je cítit obrovská motivace

Tým Fausta Gresiniho má v letošním roce skutečně něco do sebe, protože Marco Simoncelli a Hiroši Aojama umí velmi dobře využít potenciálu, který je skryt pod kapotou jejich 800ccm prototypu RC212V.
U Gresiniho týmu je cítit obrovská motivace

Po dvou kolech šampionátu je paradoxně lepším Aojama, který jede satelitní verzi Hondy, ale Simoncelli s tovární verzí udělá vše proto, aby se po závodu v Estorilu situace změnila. Pocity z posledního závodu ve Španělsku má každý z této dvojice jiné, Simoncelli stále cítí zklamání, Aojama naopak získal potřebnou dávku jistoty.

„Od Jerezu ještě cítím hořkou příchuť v ústech. Jel jsem perfektní závod a nehoda samozřejmě nebylo to, co jsem chtěl. Neskutečná smůla,“ řekl před cestou do Portugalska Marco Simoncelli, jenž v závodu španělské Grand Prix spadl v době, kdy vedl závodní pole jezdců MotoGP. „Přesto vím, že mám šanci to odčinit, protože jsem rychlý a mám správný kontakt s konkurenceschopným motocyklem.“

„Byla to dlouhá přestávka a já měl čas si vyrazit s přáteli ukončit lyžařskou sezonu než jsem zahájil přípravu na Estoril,“ pokračoval jezdec Gresiniho týmu San Carlo. „Svůj nejlepší výsledek uplynulé sezony jsem zajel právě v Portugalsku a přišel tam těsně o pozici na stupních vítězů, takže tentokrát tam chci být. Tato trať se mi hodně líbí, vyhrál jsem tam závod 250ccm v roce 2009 a o rok dříve byl na stupních vítězů. Jsem si jistý, že můžeme zaznamenat úspěšný víkend.“

Závod světového šampionátu ve španělském Jerezu, byl pro druhého jezdce Gresiniho týmu Hiroši Aojamu naopak velmi úspěšný, protože si Japonec z jihu Španělska odvezl body za čtvrté místo a v průběžném hodnocení mu nyní patří šestá příčka. „Výsledek z Jerezu byl důležitou podporou pro mé sebevědomí,“ uvedl Aojama. „Podmínky byly velmi náročné, ale podařilo se mi udržet vše pod kontrolou. Jediné čeho teď lituji je to, že jsem byl ze začátku závodu příliš opatrný, jinak bych stál na stupních vítězů, ale celkově jsem velmi spokojený.“

„Během přestávky jsem zůstal v Evropě a před dalším závodem intenzivně trénoval,“ pokračoval Japonec. „Estoril není vůbec snadný okruh kvůli nepředvídatelným povětrnostním podmínkám. Vítr je tam skutečně problém a nenadálý déšť může vše jen zkomplikovat. Doufejme, že o víkendu bude hezky.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 11. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 12. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30