U Gresiniho týmu je cítit obrovská motivace

Tým Fausta Gresiniho má v letošním roce skutečně něco do sebe, protože Marco Simoncelli a Hiroši Aojama umí velmi dobře využít potenciálu, který je skryt pod kapotou jejich 800ccm prototypu RC212V.
U Gresiniho týmu je cítit obrovská motivace

Po dvou kolech šampionátu je paradoxně lepším Aojama, který jede satelitní verzi Hondy, ale Simoncelli s tovární verzí udělá vše proto, aby se po závodu v Estorilu situace změnila. Pocity z posledního závodu ve Španělsku má každý z této dvojice jiné, Simoncelli stále cítí zklamání, Aojama naopak získal potřebnou dávku jistoty.

„Od Jerezu ještě cítím hořkou příchuť v ústech. Jel jsem perfektní závod a nehoda samozřejmě nebylo to, co jsem chtěl. Neskutečná smůla,“ řekl před cestou do Portugalska Marco Simoncelli, jenž v závodu španělské Grand Prix spadl v době, kdy vedl závodní pole jezdců MotoGP. „Přesto vím, že mám šanci to odčinit, protože jsem rychlý a mám správný kontakt s konkurenceschopným motocyklem.“

„Byla to dlouhá přestávka a já měl čas si vyrazit s přáteli ukončit lyžařskou sezonu než jsem zahájil přípravu na Estoril,“ pokračoval jezdec Gresiniho týmu San Carlo. „Svůj nejlepší výsledek uplynulé sezony jsem zajel právě v Portugalsku a přišel tam těsně o pozici na stupních vítězů, takže tentokrát tam chci být. Tato trať se mi hodně líbí, vyhrál jsem tam závod 250ccm v roce 2009 a o rok dříve byl na stupních vítězů. Jsem si jistý, že můžeme zaznamenat úspěšný víkend.“

Závod světového šampionátu ve španělském Jerezu, byl pro druhého jezdce Gresiniho týmu Hiroši Aojamu naopak velmi úspěšný, protože si Japonec z jihu Španělska odvezl body za čtvrté místo a v průběžném hodnocení mu nyní patří šestá příčka. „Výsledek z Jerezu byl důležitou podporou pro mé sebevědomí,“ uvedl Aojama. „Podmínky byly velmi náročné, ale podařilo se mi udržet vše pod kontrolou. Jediné čeho teď lituji je to, že jsem byl ze začátku závodu příliš opatrný, jinak bych stál na stupních vítězů, ale celkově jsem velmi spokojený.“

„Během přestávky jsem zůstal v Evropě a před dalším závodem intenzivně trénoval,“ pokračoval Japonec. „Estoril není vůbec snadný okruh kvůli nepředvídatelným povětrnostním podmínkám. Vítr je tam skutečně problém a nenadálý déšť může vše jen zkomplikovat. Doufejme, že o víkendu bude hezky.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz
3:09 | Gardnerův pád: odkaz
1:46 | Pád Bulegy a Caneta: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00