U Pramac Racingu potřebují výsledky jako sůl

Po šesti kolech sezony není u italského týmu důvod k radosti, ale naopak. Loris Capirossi je v průběžném hodnocení šestnáctý a Randy de Puniet sedmnáctý. Jinak řečeno předposlední a poslední.
U Pramac Racingu potřebují výsledky jako sůl

Takový stav před první polovinou sezony čekal jen málokdo, protože italský tým si naopak angažováním zkušené dvojice závodníků sliboval, že v letošním ročníku budou patřit mezi lídry v netovárních týmech. Opak je pravdou a Pramac Racing řeší technické problémy, které jsou důvěrně známé každému jezdci Ducati.

Technický ředitel Pramac Racingu Fabiano Sterlacchini si před cestou do Holandska klade jeden cíl a to, vyřešit jednou provždy technické problémy, které letos jejich tým drží u dna tabulky. „Na  Silverstone chceme zapomenout. Nebude to ale snadné, protože problémy, které už nějakou dobu pociťujeme není možné v jediném závodu vymazat, ale je možné to zlepšit.“

„V Assenu by počasí zase mohlo zamíchat kartami. I když se v této chvíli našim jezdcům daří víc na vodě než na suché dráze, musíme správným způsobem zapracovat v přípravě odpovídajícího motocyklu,“ dodal závěrem Sterlacchini.

Loris Capirossi nemá po výletu na britské ostrovy nejlepší náladu a jen těžko hledá slova, jakými by pojmenoval jejich výkon v Silverstonu. „Potřebujeme pozitivní výsledky, potřebuji to já a potřebuje to také tým,“ uvedl Loris Capirossi. „Okruh v Assenu mám moc rád, ale velkou neznámou opět zůstává počasí. Předpovídají tu déšť, ale už ne takovou zimu, jak v Silverstonu. Potřebujeme to dobře zvládnout, abychom byli připraveni pro další Grand Prix v Mugellu.“

Randy De Puniet rovněž nehýří optimismem, ale je přinejmenším v pořádku po zdravotní stránce, protože jel naposledy v Británii s poraněným kotníkem. „Potřebuji vše změnit k lepšímu. Určitě, není to snadné, ale je možné pracovat lépe. Doufejme, že v součinnosti s týmem se nám podaří vyřešit problémy s předkem motocyklu,“ řekl Francouz. „Jinak jsem v pořádku. Jen bych rád z hlavy vymazal poslední závod, protože ten byl nejhorším v mé kariéře.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 11. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 12. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30