U Pramac Racingu potřebují výsledky jako sůl

U Pramac Racingu potřebují výsledky jako sůl

Po šesti kolech sezony není u italského týmu důvod k radosti, ale naopak. Loris Capirossi je v průběžném hodnocení šestnáctý a Randy de Puniet sedmnáctý. Jinak řečeno předposlední a poslední.

Takový stav před první polovinou sezony čekal jen málokdo, protože italský tým si naopak angažováním zkušené dvojice závodníků sliboval, že v letošním ročníku budou patřit mezi lídry v netovárních týmech. Opak je pravdou a Pramac Racing řeší technické problémy, které jsou důvěrně známé každému jezdci Ducati.

Technický ředitel Pramac Racingu Fabiano Sterlacchini si před cestou do Holandska klade jeden cíl a to, vyřešit jednou provždy technické problémy, které letos jejich tým drží u dna tabulky. „Na  Silverstone chceme zapomenout. Nebude to ale snadné, protože problémy, které už nějakou dobu pociťujeme není možné v jediném závodu vymazat, ale je možné to zlepšit.“

„V Assenu by počasí zase mohlo zamíchat kartami. I když se v této chvíli našim jezdcům daří víc na vodě než na suché dráze, musíme správným způsobem zapracovat v přípravě odpovídajícího motocyklu,“ dodal závěrem Sterlacchini.

Loris Capirossi nemá po výletu na britské ostrovy nejlepší náladu a jen těžko hledá slova, jakými by pojmenoval jejich výkon v Silverstonu. „Potřebujeme pozitivní výsledky, potřebuji to já a potřebuje to také tým,“ uvedl Loris Capirossi. „Okruh v Assenu mám moc rád, ale velkou neznámou opět zůstává počasí. Předpovídají tu déšť, ale už ne takovou zimu, jak v Silverstonu. Potřebujeme to dobře zvládnout, abychom byli připraveni pro další Grand Prix v Mugellu.“

Randy De Puniet rovněž nehýří optimismem, ale je přinejmenším v pořádku po zdravotní stránce, protože jel naposledy v Británii s poraněným kotníkem. „Potřebuji vše změnit k lepšímu. Určitě, není to snadné, ale je možné pracovat lépe. Doufejme, že v součinnosti s týmem se nám podaří vyřešit problémy s předkem motocyklu,“ řekl Francouz. „Jinak jsem v pořádku. Jen bych rád z hlavy vymazal poslední závod, protože ten byl nejhorším v mé kariéře.“

Doporučujeme

Články odjinud