U Rizla Suzuki se do první desítky dostal Vermeulen

Capirossi hledal nejlepší nastavení a to ho stálo hodně času.
Klepněte pro větší obrázekDo Spojených států odjížděla dvojice jezdců Rizla Suzuki Chris Vermeulen a Loris Capirossi s odhodláním zajet pro velmi výrazné výsledky. Hlavně z pozice Vermeulena, protože ten má v Laguně Seca velmi dobrou bilanci. Po prvním volném tréninku na americkou Grand Prix je také zatím Chris Vermeulen v první desítce výsledkové listiny a to trénink více méně odjel na náhradním motocyklu, protože havaroval hned pár minut po zahájení prvních jízd.

„Na příjezd do Laguny jsem se opravdu těšil, protože je to dráha, kterou si samozřejmě užívám, ale začátek nebyl vůbec takový jaký bych si přál,“ řekl úvodem Chris Vermeulen. „Ve čtvrtém nebo pátém kole jsem začal už postupně zvyšovat rychlost a v nájezdu do druhé zatáčky se mi zavřel předek a šel jsem k zemi.“

„Bohužel motocykl byl na vnější straně okruhu, takže jsem ho nedostal zpátky do konce tréninku. Vrátil jsem se do boxů pro náhradní motorku, ale ta byla nastavená trošku jinak, takže to nefungovalo tak, jak bychom si představovali.“

„Hlavní věc, kterou jsme dneska zjistili je to, že nás ještě stále trápí kontakt s předkem motocyklu, protože ten je celkem odlišný od toho z předchozího roku,“ pokračoval Vermeulen a závěrem dodal: „Bridgestone tentokrát přivezl jiné pneumatiky než jsem používal v roce 2008, takže se snažíme, aby pro nás pracovaly co nejlépe.“

Klepněte pro větší obrázekLoris Capirossi se pustil do hledání nejlepšího nastavení a to hned na dvou motocyklech a to ho také stálo většinu času pátečního tréninku. Ani jedno nastavení mu neumožnilo zajet dle jeho představ, ale Ital věří, že po rozboru dat v boxech, budou zítra mnohem rychlejší.

„Dneska jsme se snažili udělat poněkud větší zásah v nastavení a začali s dvěma naprosto rozdílnými motocykly,“ řekl k prvnímu tréninku Loris Capirossi. „Nikdy se nám nepodařilo najít to nejlepší řešení pro oba motocykly, takže jsme se vrátili k tomu prvnímu, trochu to upravili a pokusili se najít nejlepší nastavení pro tuto dráhu.“

„V poslední jízdě jsem se o něco zlepšil, ale potřebujeme pořádně zabrat a daleko více se zlepšit zítra. Stále potřebujeme větší přilnavost a přestože jsou ostatní věci v pořádku, tak zítra potřebujeme potvrdit v určitých oblastech celkem velké zlepšení,“ uvedl závěrem Loris Capirossi.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16. července | Johann Zarco dnes slaví 28 let.
15. července | Pol Espargaro, Alex Rins a Jack Miller upadli hned po startu: odkaz
15. července | Alonso Lopez musel po nehodě v závodě do zdravotního střediska. odkaz
15. července | Aleix Espargaro dnes nepojede z důvodu poranění hrudníku. odkaz
15. července | Do zdravotního střediska musel po své nehodě i Fabio Quartararo. odkaz

Harmonogram

GP České republiky, Brno
Pátek 3. srpna
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 4. srpna
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 5. srpna    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00