U Suzuki se dneska hledalo perfektní nastavení

Novou specifikaci motoru vyzkoušel v závěru tréninku Capirossi.
Klepněte pro větší obrázekJezdci Rizla Suzuki Loris Capirossi a Chris Vermeulen zkoušeli různá nastavení svých motocyklů GSV-R, ale Loris Capirossi už také dneska vyzkoušel komponenty nového motoru, který má Suzuki přivést větší výkonový potenciál.

Ital byl v Katalánsku se sedmadvaceti koly téměř nejpilnějším jezdcem na dráze a během té doby vyzkoušel celou řadu nastavení geometrie GSV-R. Dnes to stačilo na sedmé místo a zítra se očekává jeho další zlepšení.

Rovněž výsledek detailní analýzy dat z nového motoru bude pravděpodobně rozhodující, zda to u Suzuki risknou a nasadí ho už do šestého závodu sezony.

„Pro nás to byl zajímavý trénink, protože jsme vyzkoušeli spoustu různých nastavení a přitom zjistili celkem hodně věcí,“ řekl úvodem Loris Capirossi. „V závěru tréninku jsem vyzkoušel novou specifikaci motoru a zdá se, že je to kus pokroku ve srovnání s tím, co používáme nyní, ale musíme zkontrolovat data, protože má vliv na to, že motocykl funguje trošku jinak.“

„Celkově to byl dobrý trénink, ale potřebujeme ještě o něco víc zapracovat na nastavení, abychom tady získali to perfektní,“ pokračoval Capirossi a závěrem uvedl: „Zdá se, že se motor zlepšil a chci poděkovat Suzuki za jejich tvrdou práci, protože pro nás je to velmi důležité!“

Australan Chris Vermeulen pracoval na obou svých motocyklech a během prvního tréninku používal jen jednu sadu pneumatik. Své nejrychlejší kolo zajel až po simulaci závodu, což jeho posádce dává jasný směr, kterým se mají vydat v zítřejším druhém tréninku.

„Bylo fajn mít k dispozici kompletní trénink za teplých a slunečných podmínek,“ řekl Italův týmový kolega Klepněte pro větší obrázekChris Vermeulen, kterému dnes patří třináctý čas na kolo. „Jezdil jsem na tvrdé přední a na měkčí specifikaci ze dvou zadních pneumatik, které jsem používal celý trénink.“

„Zkoušel jsem různá nastavení podvozku u obou mých motocyklů a určitě jdeme správným směrem. Závěrem jsem na pneumatikách, které měly najeto víc jaká je délka závodu, ta nejrychlejší kola a posouval se v pořadí nahoru,“ řekl Vermeulen a závěrem dodal: „Věřím, že máme ještě dlouhou cestu kudy postupovat a jsem si jistý, že zítra uděláme velký krok kupředu.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

20:34 | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
14:19 | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
14:09 | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
9:34 | A ještě jedna penalizace: odkaz
9:34 | Další penalizace Moto3: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00