U Suzuki se dneska hledalo perfektní nastavení

Novou specifikaci motoru vyzkoušel v závěru tréninku Capirossi.
Klepněte pro větší obrázekJezdci Rizla Suzuki Loris Capirossi a Chris Vermeulen zkoušeli různá nastavení svých motocyklů GSV-R, ale Loris Capirossi už také dneska vyzkoušel komponenty nového motoru, který má Suzuki přivést větší výkonový potenciál.

Ital byl v Katalánsku se sedmadvaceti koly téměř nejpilnějším jezdcem na dráze a během té doby vyzkoušel celou řadu nastavení geometrie GSV-R. Dnes to stačilo na sedmé místo a zítra se očekává jeho další zlepšení.

Rovněž výsledek detailní analýzy dat z nového motoru bude pravděpodobně rozhodující, zda to u Suzuki risknou a nasadí ho už do šestého závodu sezony.

„Pro nás to byl zajímavý trénink, protože jsme vyzkoušeli spoustu různých nastavení a přitom zjistili celkem hodně věcí,“ řekl úvodem Loris Capirossi. „V závěru tréninku jsem vyzkoušel novou specifikaci motoru a zdá se, že je to kus pokroku ve srovnání s tím, co používáme nyní, ale musíme zkontrolovat data, protože má vliv na to, že motocykl funguje trošku jinak.“

„Celkově to byl dobrý trénink, ale potřebujeme ještě o něco víc zapracovat na nastavení, abychom tady získali to perfektní,“ pokračoval Capirossi a závěrem uvedl: „Zdá se, že se motor zlepšil a chci poděkovat Suzuki za jejich tvrdou práci, protože pro nás je to velmi důležité!“

Australan Chris Vermeulen pracoval na obou svých motocyklech a během prvního tréninku používal jen jednu sadu pneumatik. Své nejrychlejší kolo zajel až po simulaci závodu, což jeho posádce dává jasný směr, kterým se mají vydat v zítřejším druhém tréninku.

„Bylo fajn mít k dispozici kompletní trénink za teplých a slunečných podmínek,“ řekl Italův týmový kolega Klepněte pro větší obrázekChris Vermeulen, kterému dnes patří třináctý čas na kolo. „Jezdil jsem na tvrdé přední a na měkčí specifikaci ze dvou zadních pneumatik, které jsem používal celý trénink.“

„Zkoušel jsem různá nastavení podvozku u obou mých motocyklů a určitě jdeme správným směrem. Závěrem jsem na pneumatikách, které měly najeto víc jaká je délka závodu, ta nejrychlejší kola a posouval se v pořadí nahoru,“ řekl Vermeulen a závěrem dodal: „Věřím, že máme ještě dlouhou cestu kudy postupovat a jsem si jistý, že zítra uděláme velký krok kupředu.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00