Videozáznam tragické nehody, pro otrlé http://www.youtube.com/watch?v=h9CbMwdo0-w&feature=player_embedded
Nemůžu si pomoct ,ale trochu pochybuji o duševním zdraví toho pilota co jako bláznil:-(:-(
Zlaté okruhy. Dvě tragédie za víkend, tak to je opravdu síla...:-(
http://www.automotodrombrno.cz/cz/vstupenky
Už jsem si udělal čárku do kalendáře:-D:-D;-).Někde píšou, že Brno je letos -40mil. Tak jsem zvědav na cenu, ale myslím, že půjde trošku výš. Tož uvidíme:-S;-)
"Na druhou stranu sáhne i ke zvýšení cen vstupenek. "Původně jsme s navýšením nepočítali, ale musíme k němu sáhnout kvůli změně DPH." idnes
Automotodrom Brno - Brno Circuit: Dobrý den, zatím čekáme na to, jak dopadne jednání ve věci zástupce ČR ve FIM. Přes tuto organizaci musíme čerpat dotaci na zalistovací poplatek a existují z naší strany pochybnosti, jestli Autoklub ČR - pokud ve FIM setrvá - bude za Grand Prix a SBK opravdu "kopat", nebo nám spíš "podkopávat nohy". Jednání FIM je 1. prosince, předprodej bude spuštěn 4. prosince, kdy už bude jasno. Akce, na které budeme prodávat vstupenky, z naší strany garantujeme.
Hmm..tak to držím palce aby to dobře dopadlo. Koneckonců jsou to i naše peníze..;-):-).
Je nutné vzít v úvahu, že Ducati obecně ztrácí oproti Hondě. I když je tam poznámka pod čárou o testu na jaře.Konečné soudy bych nechal až po pár závodech.
A máme tu novou lůzu fanoušky Márquze tož vytajtě já vám to tu osladím chabrusáci :-D:-D:-D:-D
to je furt ten stejný jeden pátek, klid ;-)
:-D:-D:-D
http://www.youtube.com/watch?v=Lg9lMS9iblg&feature=relmfu
kam se hrabe marc na bautistu, za to žadnej tres ndostal nehttp://www.youtube.com/watch?v=41iXk3DXRVE
jak to výš, tys u něho byl na návštěvě:-D
palce dolu umíte dávat, ale napsat za co, to ne co, srabýci, napsal jsem jen fakta,jste z tý novy nějaký připitomněly, a hlavně mi nezapomente dát palec dolu, pravda je jen jedna
nezdá se ti rozdíl v topspeedu ve valencii v treninku a vzavodě 10 km/h mezi espargarem a marcem trochu moc, tak co kdo má čiplou motorku;-)
expert promluvyl, výš hovno kdo má čiplou motorku, vsadil bych se že to je namachrovanej espargarohttp://resources.motogp.com/files/results/2012/VAL/Moto2/FP2/AverageSpeed.pdf?v1_88fc0d29http://resources.motogp.com/files/results/2012/VAL/Moto2/FP3/AverageSpeed.pdf?v1_0edd43ffhttp://resources.motogp.com/files/results/2012/VAL/Moto2/RAC/AverageSpeed.pdf?v1_fdb4f4benejdřív si zjisti podrobnosti a pak sut, psat kravyny umí každej, ale trochu nad tím zapřemejšlet to uš je problem co;-)
ale na to ses nemusel přelogovávat
jak muže někdo srobmnavat moto2 z 250cc kde byly rozdíly mezi lorenzovou motorkou a ostatníma 15 km/h, a kde byly 3 předjížděcí manevry za zavod, v moto2 se ukaže jezdec a ne ve dvěpade když pokaždy ujel, a když neujel tak prohral v souboji. Lorénzo prohral v moto gp snad každy souboj o vytěstvy, např. s pedrosou brno, s rossim xxxkratm, aš na par vyjímek :-@
Marquez? Ani gulášem neumí zamíchat;-)
Spíše by mě zajímalo jak na tom byl Jorge při prvním testu. Nic proti ostatním jmenovaným, ale jedině on může být měřítkem. Marqueze neznám, za celej rok jsem neviděl komplet jedinej závod moto2, ale moc dobře si pamatuju Jorgeho alias lízátko na 250 a pochybuju, že Marquez vítězil takovým rozdílem jak tehdá Jorge.Mě můžete obviňovat z averze vůči Rossimu a můžete si hned přidat dalšího. Marqueze pořádně neznám a už je mi nesympatickej. Podle výsledků co jsem koukal takovej talent jako Jorge ROZHODNĚ není.
tak pro doplnění:Rookies: Time difference to fastest rider after first day at an official MotoGP test (rozdíl nejrychlejšího jezdce testu a nováčka po jejich 1. dnu oficiálního testování)Casey Stoner AUS Pons Honda +0.64s (Valencia 2005)Marc Marquez ESP Repsol Honda +1.081s (Valencia 2012)Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda +1.1s (Valencia 2005)Andrea Iannone*** ITA Pramac Ducati +1.511s (Valencia 2012)Jorge Lorenzo* ESP Fiat Yamaha +1.982s (Valencia 2007)Stefan Bradl GER LCR Honda +2.144sec (Valencia 2011)Bradley Smith GBR Tech 3 Yamaha +2.216s (Valencia 2012)Cal Crutchlow* GBR Tech 3 Yamaha +2.302s (Valencia 2010)Andrea Dovizioso* ITA Scot/JiR Honda +2.412s (Valencia 2007)Marco Simoncelli ITA Gresini Honda +2.569sec (Valencia 2009)Jonathan Rea** GBR Repsol Honda +3.134s (Brno 2012)Hector Barbera ESP Aspar Ducati +3.544sec (Valencia 2009)Alvaro Bautista ESP Interwetten Honda +5.304sec (Valencia 2009)* Had previously ridden a MotoGP bike. (už předtím MotoGP bajk řídil)** Brno is a 2m lap, compared with 1m 30s for Valencia. (Brno má dvouminutové kolo ve srovnání s Valencií, která má kolo 1,30 min)*** Had previously ridden a MotoGP bike and also rode some wet laps on day one at Valencia 2012. (už předtím MotoGP bajk řídil a zajel i mokrá kola ve Valencii 2012)Takže nutno přiznat, že na to, že jel na Honda Pons a osmistovku, vychází opět jako největší machr Casey Stoner (podmínky na trati v roce 2005 - první den sucho, větrno, chladno, další dny déšť) - jak tvrdí tabulka...zbytek nerozklíčuju, protože jsem se v tom ztratila (něco mi tam nesedí, ale i v článku jsou porovnány jen roky 2009 - 2012 protože autor k nim našel souměřitelná data)
tak mami:-P až mi plesá srdce;-)takú radosť si mi urobila štatistikou......Casey je prostě Búh;-)alebo len má talent od boha;-)škoda,že to chlapec tak skoro zapichnul:-(
Všichni uvedení předvedli velmi dobře že do GP patří a konečná pořadí určilo právě to na kterém stroji jedou a myslím že takový Andrea ,když ho vyměním za Špajze nebo Stefana za Kasejna tak by určitě ani jednou na bednách nechyběli. Letos co se dát s čím jediným souhlasím je nováček roku.
Podle mě je naprostá blbost co říkáš - nedá se srovnávat Jorgeho spanilá jízda třídou 250, když tuto třídu ovlivňovalo to jakej máš materiál a top materiál mělo jen pár jezdců (tím nechci snižovat Jorgeho talent), oproti tomu Mark Marquez postupuje ze třídy Moto2,kde je schopno se v kvalifikaci dostat 20 jezdců do rozdílu 1s a 10-15 jezdců může bojovat o vítězství ...
Mark Marquez postupuje ze třídy Moto2,kde je schopno 1-0 cracknout řídící jednotku a být v top 1:-@:-@. Pokud opět předvede nějakou tu svoji divočárnu v GP jsem zvědavý kolik oblíbenců získá a kolik trestů a hlavně jakých. Podle mne jeho nevyzrálost pocítí hlavně jeho kosti stačí si vzpomenout na Jorgeho než se uklidnil jak hodně ho to bolelo, jo poznat hranu v téhle třídě nebude mít lehké a na takovém materiálu co pojede vůbec:-P:-P:-P.Nemám ho vůbec rád ,ale proto to nepíšu a nechci malovat čerta na zeď měl zůstat kde je.
No a Pol Esparagaro jezdí s čím, když jim dokázal vždy sekundovat a ke konci naděloval docela dost ;-)
Vcelku máš pravdu a rozumím ti ,ale dokud nepochopíš kde byl Jorge na konci sezony tak ti nemá cenu nic vysvětlovat ty jediný měřítko:-O:-O:-D:-D
No zajímavé čísla, o to smutněji se nato kouká, když se vezme v potaz, kde by mohl bejt Karel , kdyby byla Ducati konkurenceschopnější, kort když si připomenem, jak si to první sezónu s Calem tahali o každej bodík :-(
Tady mě chce někdo evidentně na.... Megatalent s cracklou řídící jednotkou .Mega úspěch se bude konat pouze za veškeré podpory Repsolu a týmu jako to bylo za dob Maxe a Valeho . Kdyby ale není to kdyby Dani nehavaroval atd. ale kdyby se věnovali technice Daniho od začátku sezony víc jak dostatečně a nevěnovali se více obhajobě mohlo být vše jinak. Vždycky když přijde někdo nový s velkým očekáváním jsou ti co by si zasloužili odstrčeni. Ne jinak to bude i u Yamahy .:-P
bohužel s tím počítám :-S :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.