V CRT Cecchinello nevidí budoucnost MotoGP

8 komentářů

kolja F1
16. března • 18:22

lavice-motocrosový skok zhruba od 10 do 25metrů dlouhý,nájezd a dopad většinou ve stejné nadmořské výšce,těžší je varianta velbloud.Pokud ten skok nedáš,tak je to hrozná rána.U lavice(má tvar jako bábovička z Ramy) je větší klídek.Placka-položení motorky ve vzduchu(skoku) na bok.V podstatě motorka leží na boku.Snad jsem to napsal srozumitelně.

odstraneno jannyk F1
16. března • 18:40

joooo, chápu, díky moc :-) Umíš to skvěle přetlumočit, že i já vím o čem mluvíš :-) Děkuji ještě jednou :-)

Red Devil F1
15. března • 11:44

" Je to způsob, jak továrnám naznačit, že musí dodávat motocykly, které budou dražší o deset, dvacet procent víc než současné stroje CRT.“
Ale to přece není problém, ale je třeba si uvědomit, že bude jezdit tam co CRT, pokud chce top materiál bude muset sáhnout hlouběji do kapsy. je jasné, že drahej pronájem MotoGp znemožńuje vstup dalším týmům, by´t i kvůli tomu někteří výrobci svůj tým z elitní kategorie stáhly.
Ale cena na úrovni Crt by znamenala jediné rozdělení stratovního pole přesně podle minulých ročníků 125ccm tjst: buĎ máš peníze koupíš RSA nebo nemáš, tak je tu o něco slabší RSW.

Dyzl F1
15. března • 11:04

.

Dyzl F1
15. března • 11:02

Letošní předpisy mi přijdou silně schizofrenní. Místo jedné nové královské třídy jsou hned dvě, spojené jednou startovní čárou. Jen chybí dvoje stupně vítězů a oddělené bodování. Možná to píši zbytečně radikálně, ostatně, i tak se na závody těším a jsem na ně zvědav. Již ale stejně mám delší dobu, že je královská třída "volako zmatená".
Prakticky kdo dokrouží, tak i boduje. Na rozdíl třeba od Moto2, kde i poslední bod má velkou cenu.
Názorů mohou být spousty. Ten můj je, stanovit pro výrobce cenové stropy motocyklu a povinnost i za ty ceny je prodávat ostatním týmům. A k tomu jasnou a jednoznačnou specifikaci technických předpisů.
Pamatuji ještě doby, když si mohl i dobrý soukromník koupit z fabriky třeba Yamahu TZ a s touto jet MS. Dnes aby měl za sebou stamilionové finanční zdroje. A tenkrát s těmi motorkami za statisíce byly závody stejně zajimavé jak dnes s motorkami za stamiliony.
Netýká se to vešech loňských závodů, MotoGP byly ale loni ve srovnáním s třeba Moto2 docela nudné. Stačí, aby se zranila jedna či dvě megahvězdy a další měla mizernou motorku a předem se vědělo, kdo vyhraje.
I ta velmi často nudná F1 byla loní v podstatě méně nudná než MotoGP.

odstraneno viktorb
15. března • 12:57

Plně s tebou souhlasím ,bohužel ty sta miliony si přehazují kamarádi a defakto zůstávají peníze v bludném kruhu jedinců a těm to vyhovuje a nikoho mezi sebe pouštět nebudou a už vůbec né chudého soukromníčka je to hnus a pohřbívání kloudných závodů.:-@:-@:-@:-@:-@

kolja F1
16. března • 17:40

no pro mně motoGP ztratila status nej v okamžiku,když se začaly jezdit stejný gumy.Svůj podíl na této situaci má Vale,ale teď se mu to vrací.Už když Pirelláci protlačili v WSBK svoje pneu,tak to bylo špatně.IDM je v tomto daleko zajímavější.Loni šampionát ovládl Karlík a letos po prvním špílu to vypadá na Maxe.Jede supr,ale prolítnout celým startovním polem takovýmto způsobem je normálně nemožný.To jsem naposledy viděl v Holicích při MS125.Dony Schmith z posledního místa až na první.Neskutečnej zážitek,to jsem snad poprvé viděl placku na lavici.Schválně jsme si to s kamošem změřili a jen na té lavici díky tomuto stilu získával cca 0,6 vteřiny.

odstraneno jannyk F1
16. března • 17:57

a pro amatéra český překlad cca posledních dvou řádků? Děkuji :-)

Doporučujeme

Články odjinud