V první části závodu Stoner bojoval s přilnavostí své GP9

Nicky Haydena málem poslal padající Mika Kallio k zemi.
Klepněte pro větší obrázekAni jezdci tovární Ducati neměli dneska vůbec jednoduchý závod. Casey Stoner se už od startu nemohl dočkat, kdy si vymění motocykl, protože ten na mokrých pneumatikách postrádal potřebnou trakci a díky tomu Australan ztrácel cenné pozice. Na motocyklu s hladkými pneumatikami pak řešil problémy s tlumičem, ale ty si dokázal opravit sám během jízdy a nakonec dojel do cíle na pátém místě.

„Jsem pěkně zklamaný, protože si nemyslím, že jsme dneska vůbec dokázali využít náš potenciál. Motocykl do mokra, s kterým jsme začínali měl velký problém a nemohl jsem najít potřebnou trakci už od zahřívacího kola,“ řekl Casey Stoner. „Necítil jsem se dobře a ztrácel hodně času, ale pořád to nebylo dostatečně suché na hladké pneumatiky.“

„Potom, když jsem přesednul měl můj další motocykl problém s tlumičem řízení a po čtyřech kolech jsem musel sundat ruku z plynu a rovnou si to opravit. Potom jsem se cítil mnohem lépe, motocykl byl v pořádku a já mohl využít svůj potenciál.“

„Myslím si, že pokud by takové problémy nebyly, dokázal bych dneska bojovat o umístění na stupních vítězů, ale bohužel takové věci se někdy stávají a my jen musíme doufat, že příště je vyřešíme lépe,“ pokračoval Stoner a dále uvedl: „Nyní se už těším na Mugello, jeden z mých oblíbených okruhů.“

Nicky Hayden měl dneska zase pěknou smůlu, když díky pádu Mika Kallia musel vyjet mimo dráhu a ztratil tak perfektní umístění v první desítce. Američan, který dnes dokončil závod Velké ceny Francie na dvanácté pozici uvedl: „Podmínky byly záludné a někdy máte závod, který není přesně to, co jste plánovali. Ve skutečnosti je opravdu legrační, když na startovním roštu děláte na poslední chvíli rozhodnutí o nastavení a pneumatikách. To vše na mokré dráze a pod slunečnou oblohou.“

„Solidně jsem odstartoval a třebaže jsem toho s motocyklem v dešti moc netestoval, cítil jsem se dobře a dokázal o několik pozic postoupit nahoru. Po přechodu na hladké pneumatiky je bylo dost obtížné s tak nízkou teplotou povrchu dráhy zahřát a to zvlášť jejich levou stranu, protože nyní už nemáme dvojí směs pneumatiky.“

„V jednu chvíli jsem byl až osmý, ale měl jsem znovu smůlu, když havaroval Kallio a jeho motocykl po mě sklouznul. Měl jsem štěstí, protože to byla pořádná rána a na boku mého motocyklu můžete vidět otisk jeho gumy.“

Klepněte pro větší obrázek„Díky tomu jsem vyjel mimo dráhu a stálo mě to nejen čas a pozice, ale také se mi poškodil snímač předního kola,“ pokračoval Hayden. „Máme tam dva, takže motocykl fungoval, ale nepochybně nám to všechno nebylo k užitku. Celkově to není nějaký ohromný výsledek, ale byl to víkend,kdy jsme spolu s Juanem poprvé spolupracovali, snažili se lépe poznat a doufejme, že od tohoto momentu můžeme udělat další pokroky,“ řekl závěrem Nicky Hayden.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz
3:09 | Gardnerův pád: odkaz
1:46 | Pád Bulegy a Caneta: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00