V silném větru se nám nepovedlo nastavení, Lukáš startuje až ze 4. řady

V dnešní kvalifikaci, která kvůli dešti odstartovala s půlhodinovým zpožděním, byl vítr ještě silnější než v předchozích trénincích. Bohužel se nám tentokrát nepodařilo adaptovat na tyto podmínky nastavení motocyklu, a tak měl Lukáš obtížnou roli. V závěru kvalifikace bojoval, ale na lepší než 15. místo to vzhledem k popsaným problémům nestačilo.

Po skončení kvalifikace jsme provedli rozbor nastavení a zjistili jsme chybu, kterou odstraníme a připravíme jiný set-up pro zítřejší warm-up. Předchozí tréninky na GP Kataru jsme absolvovali na hranici první desítky, vždy s odstupem cca 1 vteřiny na nejrychlejšího závodníka, a tak věříme, že se nám podaří zajet na dobré úrovni zítřejší warm-up a do závodu půjdeme nakonec dobře připraveni. Jistě je ale handicapem start ze 4. řady, na druhou stranu je při příznivém vývoji závodu stále šance na umístění v top 10, se kterým bychom byli spokojeni.

Lukáš Pešek / 15. místo / 2’02,574 / + 1,890

„Dnes byl opravdu hodně silný vítr, a když jsem se po rozjetí pokusil zajet pár rychlých kol, dost mi to klouzalo. Zajel jsem tedy do boxů, ale bohužel jsme se nevydali tím správným směrem a pak již nebyl čas něco předělávat. Zkusil jsem tedy zabojovat, ale rychleji to nešlo. Jsem zklamaný a rozladěný, ale to se stane a snad jsme si to už vybrali. Po skončení kvalifikace jsme vše rozebrali a chybu našli. Pro warm-up to předěláme a musím se v něm pokusit o rychlý čas, abych získal na motocyklu důvěru pro závod. Start z 15. pozice není nic moc, na druhou stranu se mi zde loni start a první kola dost povedly, takže se mi to může povést znova.“

Daniel M. Epp, majitel týmu

„Lukáš to měl vzhledem k problémům s motocyklem těžké, čas ani pozice neodpovídají jeho možnostem. V ostatních trénincích byl ale vždy zhruba jen vteřinu za nejrychlejším závodníkem a věřím, že se nám i zítra ve warm-upu podaří něco podobného. Start ze 4. řady není ideální, závod je ale dlouhý a věřím, že v něm můžeme bojovat o umístění v první desítce, se kterým bych byl po dosavadním průběhu určitě spokojen.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

24. září | Někteří jezdci kategorií Moto3 a Moto2 dnes testovali v Aragonii. Test však dost komplikoval silný vítr.
23. září | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
23. září | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
23. září | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
23. září | A ještě jedna penalizace: odkaz

Harmonogram

GP Thajska, Buriram
Pátek 5. října
Moto3 1. trénink   04:00–04:40
MotoGP 1. trénink   04:55–05:40
Moto2 1. trénink   05:55–06:40
Moto3 2. trénink   08:10–08:50
MotoGP 2. trénink   09:05–09:50
Moto2 2. trénink   10:05–10:50
Sobota 6. října
Moto3 3. trénink   04:00–04:40
MotoGP 3. trénink   04:55–05:40
Moto2 3. trénink   05:55–06:40
Moto3 kvalifikace   07:35–08:15
MotoGP 4. trénink   08:30–09:00
MotoGP 1. kvalifikace   09:10–09:25
MotoGP 2. kvalifikace   09:35–09:50
Moto2 kvalifikace   10:05–10:50
Neděle 7. října    
Moto3 warm up   03:40–04:00
MotoGP warm up   04:10–04:30
Moto2 warm up   04:40–05:00
Moto3 závod   06:00
Moto2 závod   07:20
MotoGP závod   09:00