V silném větru se nám nepovedlo nastavení, Lukáš startuje až ze 4. řady

V dnešní kvalifikaci, která kvůli dešti odstartovala s půlhodinovým zpožděním, byl vítr ještě silnější než v předchozích trénincích. Bohužel se nám tentokrát nepodařilo adaptovat na tyto podmínky nastavení motocyklu, a tak měl Lukáš obtížnou roli. V závěru kvalifikace bojoval, ale na lepší než 15. místo to vzhledem k popsaným problémům nestačilo.

Po skončení kvalifikace jsme provedli rozbor nastavení a zjistili jsme chybu, kterou odstraníme a připravíme jiný set-up pro zítřejší warm-up. Předchozí tréninky na GP Kataru jsme absolvovali na hranici první desítky, vždy s odstupem cca 1 vteřiny na nejrychlejšího závodníka, a tak věříme, že se nám podaří zajet na dobré úrovni zítřejší warm-up a do závodu půjdeme nakonec dobře připraveni. Jistě je ale handicapem start ze 4. řady, na druhou stranu je při příznivém vývoji závodu stále šance na umístění v top 10, se kterým bychom byli spokojeni.

Lukáš Pešek / 15. místo / 2’02,574 / + 1,890

„Dnes byl opravdu hodně silný vítr, a když jsem se po rozjetí pokusil zajet pár rychlých kol, dost mi to klouzalo. Zajel jsem tedy do boxů, ale bohužel jsme se nevydali tím správným směrem a pak již nebyl čas něco předělávat. Zkusil jsem tedy zabojovat, ale rychleji to nešlo. Jsem zklamaný a rozladěný, ale to se stane a snad jsme si to už vybrali. Po skončení kvalifikace jsme vše rozebrali a chybu našli. Pro warm-up to předěláme a musím se v něm pokusit o rychlý čas, abych získal na motocyklu důvěru pro závod. Start z 15. pozice není nic moc, na druhou stranu se mi zde loni start a první kola dost povedly, takže se mi to může povést znova.“

Daniel M. Epp, majitel týmu

„Lukáš to měl vzhledem k problémům s motocyklem těžké, čas ani pozice neodpovídají jeho možnostem. V ostatních trénincích byl ale vždy zhruba jen vteřinu za nejrychlejším závodníkem a věřím, že se nám i zítra ve warm-upu podaří něco podobného. Start ze 4. řady není ideální, závod je ale dlouhý a věřím, že v něm můžeme bojovat o umístění v první desítce, se kterým bych byl po dosavadním průběhu určitě spokojen.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00