V závěru Abraham sice zrychlil, ale ideální to zatím není

grip F1  |  06. 02. 2012 19:14

Navic jeste jedna mala drobnost, ducny sice pouzivaji deltabox v plne parade, ale je trochu pozmeneny, proto vas to mozna trochu mate, ale jinak ty technicky znalosti mate docela dobry

grip F1  |  06. 02. 2012 19:10

cau lidi, v podstate ma carom pravdu a nejlepsi priklad ramu deltabox je na civilnich modelech znacky yamaha, ktera je propagatorem techto ramu a jako prvni znacka na svete je pouzila v motorkach, treba model fzr 600 r z roku 1989, ale i spousta jejich jinych modelu. Ostatni to od nich odkoukali, ale jak rikam, Yamaha byla prvni

God  |  03. 02. 2012 12:44

Abája,Hector GPzero první Duc s hliníkovím rámem testovaná ve Valencii.
Rossi,Hayden GP12 taky hliník v Sepangu byla stará 40-43 dní.Jak prezentovala Duc z 90% nová motorka.
I na Gpzero dostali několik nových dílů.

carom  |  03. 02. 2012 12:19

Tak teď nevím. Koukal jsem na rám GP 12 na google. A řekl bych, že to pořád není klasickej deltabox. Ten já chápu jako komplexní rám včetně krku řízení do kterého vložíš motor, připojíš zadní kyvku, podsedlovku. Přední vidlice do krku a jedeš. GP 12 mi pořád připadá jako když ta přední část se ještě připojí na motor (i samozřejmě GP zero). U GP 12 jsou ta hliníková ramena delší a zadní kyvka se přichycuje na na ně a ne do motoru, jako ten úplně původní koncept. Takže GP 12 jako takovej hybrid? Tj. předek přes nějakej element k motoru. Motor po bocích hliníková ramena áž ke stupačkám a k nim (ramenůn) zadní kyvka? To by ale bylo pro mě celkem zklamání. Na druhé straně by to vysvětlovalo minimální rozdíl mezi Barbera a Vale.

odstraneno jannyk F1  |  03. 02. 2012 13:06

super, za mě dík za popis, jak by měl vypadat deltabox Zbytek už jde, bohužel mimo mě :-S

odstraneno jannyk F1  |  03. 02. 2012 13:09

a vlastně, když tak o tom přemýšlím, tak k čemu mi vlastně je vědět, "kerý kus hliníku" je kde? V podstatě k ničemu...ráda vím, ale stejně fandím jezdcům a ne výrobcům, takže hlavně ať to borcům jede ...vždycky byl někdo v technickém vývoji na špici a někdo tápal, proč by se to mělo měnit?

kolja F1  |  03. 02. 2012 07:57

Abaja zajel pekne,skoda ze tam praci narusoval dest.Tak at mu to jezdi.

SPiRiT7777  |  02. 02. 2012 18:21

A to jezdil na té mašině z podzimu nebo to byla ta co měl k dispozici Vale? Někde jsem četl, že by to měla být ta první možnost...

kolja F1  |  02. 02. 2012 18:27

hlinikovy DELTABOX ma jen tovarna,vsichni ostatni jedou to z Valencie.

Dr.RomanFreiheit  |  02. 02. 2012 19:24

Takže satelity jedou furt na Carbonovým rámu ? ... Já myslel, že už mají taky hlinikový deltabox (pokud vím tak ve Valencii ho měli, ne ?)

odstraneno jannyk F1  |  02. 02. 2012 19:32

Přesně tak, ve Valencii měli všichni ducatisti FTR podvozek s alu rámem (deltaboxem)...jezdili GP12, ne hybrid GP11.1...nebo sakra, co se tu zas dělá za guláš???? Tohle http://racingsports.mfstatic.cz/assets/images/news_gp/201... je deltabox, ne? A tohle http://motogpmatters.smugmug.com/MotoGP/2011/Valencia-Test... a tohle http://motogpmatters.smugmug.com/MotoGP/2011/Valencia-Test... nebo ne? Fotky jsou z Valencie...

no na Karlových stránkách v sekci motocykl je napsáno "Hliníkový rám Ducati" a motorka "Ducati Desmosedici GP12", tak jak pak to tedy je?

SPiRiT7777  |  02. 02. 2012 20:25

Jo na podzim meli vsichni na GP12 hlinikovy delta, ale me jde o to, jestli jezdi vsichni na tom co se ukutilo pres ty 2 mesice, cili na tom novym modelu co ma Vale a nebo ostatni jedou na tom starym kramu co uz byl testovan ve Valencii...

SPiRiT7777  |  02. 02. 2012 20:32

No a teda o co mi jde.. Pokud jede Karel na nejake slatanine podzimniho modelu s nejakyma novyma dilama, tak ten cas celekem chapu, ale jestli uz to ma ten novejsi model tak predpokladam chvost tovarnich motorek po zbytek sezony...

lukas sterovsky  |  02. 02. 2012 22:05

Je to ten typ z Valencie s novými díly, podobně jako např. u Barbery. Myslím, že novější typ do startu v Kataru nedostane:-S,

odstraneno jannyk F1  |  02. 02. 2012 22:19

Jo, Karel a zbytek jede na "slátanině" podzimního modelu. Stejnou "slátaninu" má po jednom kousku Vale a Nicky...jako druhý kousek mají oba novější typ, který ale nikdo se sateliťáků ani nedostane. Takže na čem jedou teď ostatní, na tom pojedou sezónu 2012. Vale a Nicky zřejmě zkouší, jestli ten novější typ je cesta kupředu či nikoliv....proto mají od každého po jednom k testování a zkoušení ...si myslím já

Pérák.  |  03. 02. 2012 04:47

Podle Preziosiho mají satelity GPZero (nemají odvahu to nazvat GP12 )s některými novými díly - odkaz:
http://www.rossi-ducati.cz/2012/02/02/f-preziosi-nas...

kolja F1  |  03. 02. 2012 07:52

je rozdil mezi hlinikovym "ramem",co jeli ve Valencii a deltaboxem.Ten hlinikovej "ram"bylo v podstate jen nahrazeni pouziteho materialu-ne koncepce.Novou koncepci-DELTABOX ma k dispozici jen tovarna.

mamba54  |  03. 02. 2012 08:10

Koljo, jenže to se nejen tady, ale i "vedle" strašně špatně vysvětluje, resp. chápe.Někteří si přečtou označení GP12 a hned žijí v domění, že Karel a Hector mají automaticky ten samej "vercajk" jako Vale.

odstraneno jannyk F1  |  03. 02. 2012 10:55

mambo, to že jsme tu nechápavci (ale těší mě, že stejně jako "vedle") můžeš psát do PM...ale zase by to by to nikdo z nás nevěděl, co?


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

23. února | Fausto Gresini zemřel. Spekulace o jeho smrti se objevily už včera, následně však byly vyvráceny. Nyní Gresiniho smrt potvrdil tým Gresini Racing. odkaz
23. února | Během včerejška se objevovaly zprávy, že Fausto Gresini zemřel na koronavirus. Tým tyto informace následně vyvrátil, nicméně dle posledních zpráv je Gresiniho stav velmi kritický. odkaz
17. února | Marc Márquez dnes slaví 28 let. odkaz
16. února | Valentino Rossi dnes slaví 42 let. odkaz
11. února | Fabio Quartararo přiznal, že v prosinci prodělal Covid. Už je ale zase v pořádku. odkaz