Ve Valencii rozhodnou o testování MotoGP v roce 2012

13 komentářů

Red Devil F1
31. října • 17:38

Nevím jestli je plus pro fabriky,tak určitě mínus to bude pro privátní stáje..teda pokud by se testovalo zvlášť- pokud by byl testovací den po závodním víkendu to by byla jiná , přeci jen by testy byly dalším navýšením rozpočtu stájí.

freitag
31. října • 16:12

simoncelli starší chce aby místo minuty ticha před zavodem ve valencii jezdci v zahřívacím trningu nějak blbly na počest marca(jezdily po zadním ,turovaly mototory a td.)

mamba54
31. října • 17:20

Nepřeháněj. Přečti si můj příspěvek s přesným citátem P. Simoncelliho, uvedený pod čl."Motorkáři v Brně..."

unavix F1
31. října • 14:47

Ducati tohle stejně nepomůže pokud ve fabrice nezmění myšlení a přístup k řešení problému.
Stejně mi tohle řešení nepříde moc smysluplné.Pokud chtějí odstavit tovární prototypy a přejít časem na CRT tak měli povolit CRT testovat kdekoliv a ne jen na předem vybraném okruhu.Stejně tak u nich měli zrušit množství použitých pneu pro testování. Takhle budou mít továrny pořád obrovský náskok a CRT budou jen do počtu.Aby mělo jejich účinkování v GP smysl tak by muselo být pravidlo že by brali dvojnásobek počtu bodů co tovární speciály.Jinak nejspíš není šance aby jim mohli jakkoliv konkurovat.
Ale třeba se pletu a CRT Aprilia nebo i jiný budou stíhat tovární speciály, kdo ví.
Zatím ale za současnýho stavu sou CRT o 1,5 - 2 vteřiny pomalejší než nejhorší satelitní motka. S takovou jim továrny daj 2 kola jen to fikne:-P

mamba54
31. října • 13:20

Ducati byla první, která o to několikrát žádala, Honda její návrhy podpořila. Kromě počtu ks pneumatik věak je zde ještě jedno omezení: Toto testování bude možno provádět pouze na jednom okruhu, který tým musí dopředu nahlásit. ( Aby to někdo nepochopil tak, že se může testovat kdekoliv.) Továrny s tímto řešením souhlasí, rovněž Dorna, FIM, IRTA i MSMA. Ti všichni mají své zástupce v komisi GP, která s konečnou platností rozhodne.

Jan Chuchma (acidphase)
31. října • 13:41

ezpeleta sa zbláznil... :-O

mamba54
31. října • 14:14

Teď ti trochu nerozumím. Toto je kolektiví rozhodnutí. To nevymyslel Ezpeleta.

Jan Chuchma (acidphase)
31. října • 14:39

to nebylo přímo na tvůj komentář, ale "nekde" sem četl, že by si představoval moto gp bez továren, neco ala moto 2, že ty dvě hondy a yamahy si to rozdajú o titul a zbytek pole bude o crt a tak podobně...

Jan Chuchma (acidphase)
31. října • 6:20

hrc nestestovala a vyhrává o parník, ;-), jak to asi bude, když bude testovat, .-))

P.o.p
30. října • 23:13

Paráda konečně začínají myslet hlavou toho testování je opravdu málo a pro Ducati je to myslím nejlepší zpráva za posledních pár týdnu :-D.A jezdit po okruhu víc je taky dobrá věc dřív jsem myslel že můžou libovolně po okruhu kroužit a pak mají oficiální treninky.Není nic lepšího než poznat trat dokonale z každou nerovností.Tak snad tomu příští rok opravdu bude :-)

Jaroslav Petřík (jarpet)
30. října • 21:31

Tak to je opravdu dobrá zpráva.
To ale muselo trvat tak dlouho než to někomu došlo? Vím, krize, ale to byla jen kamufláž a prostor pro vymýšlení blbostí. Tento sport je špička a velmi drahá špička, takže se mělo spíš uvažovat o zrušení (když je to tak šíleně drahé). Mohlo se to dál posunovat k produkčním motocyklům. Stejně odchází i továrny, nad Suzou taky visí mraky:-S.
Můj názor je, že pokud to má být vrchol motocyklového závodění , tak by měl být bez omezení. Kdo na to bude mít, bude testovat, kdo ne, tak z kola ven a ono se to protřídí. Až nakonec Dorna zjistí, že pohřbila tento sport, tak přejde ne golf, nebo kuželky :-S

Tomáš König (tomíček)
30. října • 20:41

Pro Ducati to bude spása, protože za těch pár dní, které teď všichni mají k dispozici, se fakt nedají dělat zázraky.

odstraneno jannyk F1
30. října • 19:48

dobrá zpráva!

Doporučujeme

Články odjinud