Vermeulen o víkendu hodně padal a nakonec startuje devátý

Capirossi vzhledem k okolnostem spokojený s desátou pozicí.
Klepněte pro větší obrázekNa startovní rošt americké Grand Prix se zítra postaví na devátou pozici třetí řady Chris Vermeulen a Loris Capirossi bude na desáté pozici v řadě čtvrté.

Vermeulen bojoval o pozice v kvalifikaci s bolestmi, protože po jeho pádech ve volných trénincích je celkem dost potlučený. V ranním tréninku dostal pořádný high-side a může mluvit o velkém štěstí, že to ´jen´odnesl těžkou podlitinou jeho levý bok.

„Dneska odpoledne se mi podařilo celou hodinu zůstat s motocyklem na dráze ve svislé poloze, což bylo poprvé během tohoto víkendu a mechanici tím jsou rovněž velmi potěšeni,“ řekl úvodem Chris Vermeulen, který svou GSV-R hned dvakrát o víkendu rozbil.

„Nejdříve bych moc rád poděkoval svému týmu, protože mezi dnešními jízdami velmi tvrdě pracovali poté, co jsem dopoledne rozbil motorku. Tým mechaniků odvedl skvělou práci a zařídili, abych měl motocykl připravený pro dnešní odpoledne.“

„Když jsem pak vyjel na dráhu, dokázal jsem se celkem hodně zlepšil v časech na kolo. Byl jsem schopný jet konzistentní časy na kolo a myslím, že to samé můžeme dokázat i v samotném závodu. Stále potřebujeme o něco zlepšit rychlost a být v kontaktu se skupinou vpředu, což jsme sice dneska už trošku byli, ale potřebujeme ještě najít lepší zadní přilnavost.“

„Máme ještě pár věcí, na kterých budeme pracovat v zahřívacím tréninku, ale pro závod bychom měli být v dobré formě,“ pokračoval Vermeulen. „Trošku jsem zklamaný třetí řadou, protože jsem měl pocit, že mám rychlost na pozice víc vpředu, ale o to důležitější bude samotný start.“

Loris Capirossi přišel o hodně času zkoušením změn v nastavení a testováním všeho možného, aby získal na dráze v Laguně Seca konkurenceschopné časy, ale nakonec zabralo standardní nastavení pro jeho GSV-R, které Italovi v posledních minutách sobotní kvalifikace zajistilo desátou pozici na startu.

Klepněte pro větší obrázek„Myslím, že jsme se snažili v prvních dvou trénincích toho vyzkoušet až příliš hodně a měl jsem pocit, že jsem spíš testovací jezdec, protože jsme opravdu vyzkoušeli vše co bylo k dispozici a nikdy skutečně nenašli nic, co by pořádně fungovalo,“ řekl Loris Capirossi.

„Nakonec jsme se odpoledne vrátili k standardnímu nastavení, jaké jsem už používal v minulosti a nakonec získal potřebný rytmus a zlepšoval čas kolo za kolem. Být desátý na startovním roštu není určitě nic skvělého, ale potom, kde jsme byli včera nebo dneska dopoledne to je mnohem lepší.“

„Jde o to, že jsme tak přišli o dvě hodiny testování a nyní bude hodně těžké něco udělat v zahřívacím tréninku, protože bude ještě chladno,“ řekl Loris Capirossi,který závěrem optimisticky dodal: „Pro závod jsem pozitivně naladěn, protože jsme se velmi výrazně zlepšili a nyní jen musíme čekat a uvidíme, co se z toho zítra vyvine.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 11. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 12. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30