Vermeulen o víkendu hodně padal a nakonec startuje devátý

Capirossi vzhledem k okolnostem spokojený s desátou pozicí.
Klepněte pro větší obrázekNa startovní rošt americké Grand Prix se zítra postaví na devátou pozici třetí řady Chris Vermeulen a Loris Capirossi bude na desáté pozici v řadě čtvrté.

Vermeulen bojoval o pozice v kvalifikaci s bolestmi, protože po jeho pádech ve volných trénincích je celkem dost potlučený. V ranním tréninku dostal pořádný high-side a může mluvit o velkém štěstí, že to ´jen´odnesl těžkou podlitinou jeho levý bok.

„Dneska odpoledne se mi podařilo celou hodinu zůstat s motocyklem na dráze ve svislé poloze, což bylo poprvé během tohoto víkendu a mechanici tím jsou rovněž velmi potěšeni,“ řekl úvodem Chris Vermeulen, který svou GSV-R hned dvakrát o víkendu rozbil.

„Nejdříve bych moc rád poděkoval svému týmu, protože mezi dnešními jízdami velmi tvrdě pracovali poté, co jsem dopoledne rozbil motorku. Tým mechaniků odvedl skvělou práci a zařídili, abych měl motocykl připravený pro dnešní odpoledne.“

„Když jsem pak vyjel na dráhu, dokázal jsem se celkem hodně zlepšil v časech na kolo. Byl jsem schopný jet konzistentní časy na kolo a myslím, že to samé můžeme dokázat i v samotném závodu. Stále potřebujeme o něco zlepšit rychlost a být v kontaktu se skupinou vpředu, což jsme sice dneska už trošku byli, ale potřebujeme ještě najít lepší zadní přilnavost.“

„Máme ještě pár věcí, na kterých budeme pracovat v zahřívacím tréninku, ale pro závod bychom měli být v dobré formě,“ pokračoval Vermeulen. „Trošku jsem zklamaný třetí řadou, protože jsem měl pocit, že mám rychlost na pozice víc vpředu, ale o to důležitější bude samotný start.“

Loris Capirossi přišel o hodně času zkoušením změn v nastavení a testováním všeho možného, aby získal na dráze v Laguně Seca konkurenceschopné časy, ale nakonec zabralo standardní nastavení pro jeho GSV-R, které Italovi v posledních minutách sobotní kvalifikace zajistilo desátou pozici na startu.

Klepněte pro větší obrázek„Myslím, že jsme se snažili v prvních dvou trénincích toho vyzkoušet až příliš hodně a měl jsem pocit, že jsem spíš testovací jezdec, protože jsme opravdu vyzkoušeli vše co bylo k dispozici a nikdy skutečně nenašli nic, co by pořádně fungovalo,“ řekl Loris Capirossi.

„Nakonec jsme se odpoledne vrátili k standardnímu nastavení, jaké jsem už používal v minulosti a nakonec získal potřebný rytmus a zlepšoval čas kolo za kolem. Být desátý na startovním roštu není určitě nic skvělého, ale potom, kde jsme byli včera nebo dneska dopoledne to je mnohem lepší.“

„Jde o to, že jsme tak přišli o dvě hodiny testování a nyní bude hodně těžké něco udělat v zahřívacím tréninku, protože bude ještě chladno,“ řekl Loris Capirossi,který závěrem optimisticky dodal: „Pro závod jsem pozitivně naladěn, protože jsme se velmi výrazně zlepšili a nyní jen musíme čekat a uvidíme, co se z toho zítra vyvine.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16:20 | Nemocného Folgera v Malajsii nahradí Michael van der Mark.
15:42 | Dnes je to 6 let, co zahynul Marco Simoncelli.
22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz

Harmonogram

GP Malajsie, Sepang
Pátek 27. října
Moto3 1. trénink   03:00–03:40
MotoGP 1. trénink   03:55–04:40
Moto2 1. trénink   04:55–05:40
Moto3 2. trénink   07:10–07:50
MotoGP 2. trénink   08:05–08:50
Moto2 2. trénink   09:05–09:50
Sobota 28. října
Moto3 3. trénink   03:00–03:40
MotoGP 3. trénink   03:55–04:40
Moto2 3. trénink   04:55–05:40
Moto 3 kvalifikace   06:35–07:15
MotoGP 4. trénink   07:30–08:00
MotoGP 1. kvalifikace   08:10–08:25
MotoGP 2. kvalifikace   08:35–08:50
Moto2 kvalifikace   09:05–09:50
Neděle 29. října    
Moto3 warm up   02:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   05:00
Moto2 závod   06:20
MotoGP závod   08:00