Já Vám to říkám pořád. Max v roce 2012 je skoro jistota. Jinak mě mrzí, že v Suzuce nedokážou udělat pořádnej bajk. Ironií je, že Kawasaky a Suzuki patří v sériové produkci proti Yamaze a Hondě k radikálnějším a podstatně výkonějším motorkám a v závodech to nešlo a nejde. Suzuki se svou GSX-R 1000 byla několik let vždy nejvýkonější litr. Letos jim všem tuším vypálilo rybník BMW.Byla by paráda, pokud by BMW přišlo spolu s Aprilií a Dorna nějakým rozumným způsobem "zlevnila" prototypy MotoGP aby se Suzuki a případní nováčci přiblížili k letos Dominující Yamaze. Chtěl bych vidět aby třeba v sezoně 2013 během celého ročníku se na nejvyšším postu vystřídalo řekněme 8 různých závodníků...No iluze si nedělám a schválené plány DORNY jsem nečel, tak nevím jestli k onomu zlevnění dojde.
To je jen zbožné přání,..ani v Moto2,se to k osmičce nepřibížilo.A že jich tam jede;-)
To už spíš začínám věřit tomu,že se na stará kolena do MGP vrátí Max v r.2012,jak začaly tvrdit italské servry.:-)
Takových optimistických prohlášení jsem ze strany Sutuki už slyšel tolik,že už jsem z nich pesimistický.:-(Silně mi to připomíná prohlášení jednoho českého jezdce.:-(
Nejmenovaného;-)
Jen chlapci šetřete optimizmem,..to je skoro každý závod stejné.Pokud k nějakým výrazným změnám došlo a Capirex to říká,rád budu věřit.Ale testy nejsou závod,to by vám mělo být jasné.Tovární bajk,by měl povinně patřit ke špici pole a u Sůzy,to je zatím spíše obráceně.Také ztratí Capirexe,tak,..nejdřív nějaký výsledek a pak se můžete pustit do chvály,sebe samých.Je pravda,že vám to přeju;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.