Casey Stoner má v Británii skvělou formu a nenašel sobě rovného ani v zahřívacím tréninku královské kubatury, který dnes ráno jeli jezdci 800ccm motocyklových prototypů na mokré dráze Silverstonu.
V průběhu tréninku havarovali dva jezdci, Randy De Puniet a Valentino Rossi. Oběma podklouzla jejich Ducati v závěrečné šikaně okruhu, ale naštěstí nedošlo k žádné újmě na zdraví, protože do boxů dorazili pěšky.
Karel Abraham zajel sedmý nejrychlejší čas a opět figuruje v pozici nejrychlejšího jezdce na stroji italského výrobce Ducati.
Velká Británie, Silverstone:
Počasí: déšť, mokrá dráha
Teplota: 10°C
Vlhkost: 80%
Teplota povrchu: 11°C
GP Velké Británie, MotoGP – Warm Up:
P. |
Jezdec |
Země |
Tým |
Motocykl |
Km/h |
Čas |
Ztráta |
1 |
Casey STONER |
AUS |
Repsol Honda Team |
Honda |
296.9 |
2'19.071 |
|
2 |
Jorge LORENZO |
SPA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
294.5 |
2'19.499 |
0.428 |
3 |
Marco SIMONCELLI |
ITA |
San Carlo Honda Gresini |
Honda |
289.5 |
2'20.599 |
1.528 |
4 |
Ben SPIES |
USA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
292.2 |
2'21.672 |
2.601 |
5 |
Andrea DOVIZIOSO |
ITA |
Repsol Honda Team |
Honda |
294.7 |
2'21.700 |
2.629 |
6 |
Alvaro BAUTISTA |
SPA |
Rizla Suzuki MotoGP |
Suzuki |
284.4 |
2'23.564 |
4.493 |
7 |
Karel ABRAHAM |
CZE |
Cardion AB Motoracing |
Ducati |
286.9 |
2'24.029 |
4.958 |
8 |
Valentino ROSSI |
ITA |
Ducati Team |
Ducati |
287.9 |
2'24.497 |
5.426 |
9 |
Nicky HAYDEN |
USA |
Ducati Team |
Ducati |
290.4 |
2'24.715 |
5.644 |
10 |
Toni ELIAS |
SPA |
LCR Honda MotoGP |
Honda |
284.0 |
2'26.723 |
7.652 |
11 |
Hector BARBERA |
SPA |
Mapfre Aspar Team MotoGP |
Ducati |
296.9 |
2'27.112 |
8.041 |
12 |
Colin EDWARDS |
USA |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
273.9 |
2'27.224 |
8.153 |
13 |
Loris CAPIROSSI |
ITA |
Pramac Racing Team |
Ducati |
276.5 |
2'27.471 |
8.400 |
14 |
Hiroshi AOYAMA |
JPN |
San Carlo Honda Gresini |
Honda |
289.6 |
2'29.370 |
10.299 |
15 |
Randy DE PUNIET |
FRA |
Pramac Racing Team |
Ducati |
277.4 |
2'33.807 |
14.736 |
|
Cal CRUTCHLOW |
GBR |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
|
|
|