Z historie Grand Prix Německa

Pěkně Kája Hanika škoda u Kuby, ale on to dotáhne!

stále dobrý Schumi  |  11. 07. 2014 18:17

Přijel jsem včera večer z chalupy na otočku, jen něco zařídit,takže po chvíli mažu zpět a Sachs si nahrávám.K té vaší debatě,pánové.Nikdy jsem nebyl ve straně,spíše jsem dojel na osmašedesátej a školu jsem dodělával dálkově,protože hurá vlastenci,co házeli šutry na tanky,měli jistý problém.Ale dnes řeknu na rovinu,že bych si nejraději tu ruku,co jsem v ní cinkal klíčema v 89-tém,urazil klackem !!
Je úsměvné,co tu mamba pouští do placu Ale patrně to s ním soudruh Honnecker konzultoval hned po té,co se mamba vrátil z lampionového průvodu,po oslavě VŘSRDneska je jiná doba,to ano,..kdo nedokáže sehnat prachy,nejede.Vím co to dalo,než se na sezónu pár mega dalo na účet.Tehdy Svazarm dal klukům,co byli šikovní základ,že závodit mohli doslova zadara.A že z nich pár dobrých jezdců vzešlo.
Sem politka nepatří a nějaké úvahy o tom,co kdejaká bába usoudila a přitom věděla kulový,to mám moc rád Sachsenring zcela určitě nevypadl na čas z kalendáře jen proto,že tam vyhrál Braun.Penízky, které z toho šly do státní kasy,byly větším lákadlem,než nějaké poltické bla,bla,bla

stále dobrý Schumi  |  11. 07. 2014 18:21

Přeju pořádnou řežbu na dráze a všem tady prima víkend a já zase valím Tak zdar !!

ZIP3  |  11. 07. 2014 19:01

Naprostý souhlas! Politiku taky už nerad řeším ,ale každej dnes vše hází jen na bývalý režim ! Ty HOVADA co jsem nalezli, už snad nejde ani komentovat ! Když se kouknu jak nám tu Republiku rozkradli , třeba pan Klaus a pan Havel jak se přičinil tak je to k pláči ! Dnes vlastní největší firmy jen bývalý veksláci a pohlaváři . Takže na dnešní podnikatelé a mafiány beru v podstatě s úsměvem . Třeba takový pan Babiš co je za hovádko a kolik voličů dostal pod křídlo !
Jinak užívám krátké dovolené , momentálně posílám pozdrav z Kutné Hory a přeji Všem pohodový víkend !A ČEŠI proberte se

Možná je to pro tebe úsměvné,co zde, jak píšeš, pouštím do placu. Ale to jen dokládá to, že o tehdejší situaci v silničním motosportu víš kulový! Jestliže dokážeš napsat, že tehdejší Svazarm dal klukům, co byli šikovní nějaký základ, že závodit mohli doslova zadara, tak jsi musel projít snad VUMLEM, kde ti tu hlavu pořádně vyčistili. Začátek soumraku silničního sportu u nás začal s koncem výroby závodních speciálů Jawa a ČZ. Těch pár strojů Jawa Junior, co dostal Svazarm a které si pak jezdci museli odkupovat, bylo už tehdy zastaralé konstrukce, vhodné tak leda max. na účinkování v MR. Ano, vzešlo pár dobrých jezdců, ale těm Svazarm tak nanejvýš házel klacky pod nohy. Kolikpak těch jezdců ti Svazarmovští dědci vychovali pro MS? Nebyla možnost si legálně dovézt stroje západní provenience. Proto u nás jezdci za nesmírných finančních obětí ( a pak že zadarmo ) vytvářeli díky svým technickým dovednostem ve svých garážích různé samodomo stroje, aby mohli vůbec tento sport provozovat. Nebo, volili na tu dobu riskantní, protože mnohdy za hranou tehdejších platných zákonů způsoby, které jsem už popsal. Zkus se zeptat J. Krále, bratrů Vašíčkových, J.Mrkývky sen., J. Davida a řady dalších tehdejších jezdců, jak se dostávali k produkčním Yamahám a hlavně, jak je udržovali v provozu. A aby toho nebylo málo, tak si na ÚV Svazarmu soudruzi vymýšleli další lahůdky, jako zákazy startů v zahraničí, PMP ve kterém naši republiku reprezentoval tým jezdců na vlastních strojích za vlastní peníze, nebo tzv. komerční styk.
Jasně, že je dnes bordel, který se diametrálně liší od mých, dnes už vím, že naivních představ z r.68 a 89. Ale je lhaním do vlastní kapsy si dnes tu minulost našeho silničního sportu lakovat na růžovo, jak to s tím Svazarmem děláš ty.

Nakonec, vždyť ti svazarmovští pohrobci, vedení R. Ječmínkem vládnou Autoklubu ČR dodnes. Potom tedy nevím, jestli ses z toho lampionovího průvodu nevrátil náhodou spíš ty, než já.

viktor čistič  |  12. 07. 2014 01:38

Nikdo si minulost narůžovo nelakuje. Sám si uděláš porovnání, jak sám víš kdo měl jaké možnosti a že byli tisíckrát větší a jmen se objevovalo mnohem víc, než nyní s velkým balíkem peněz za zadkem a ještě mají tu drzost vyskakovat cože to jsou za lidi a co dokázali, na rozdíl od těch co si pro ten sport rvou od huby, aby se jejich kůň, většinou z rodiny usadil i v nejnižší kategorii v republice, žádná skromnost jen výmluvy a házení špíny na druhé, těch čistých co na druhého nikdy nic nevytahovali je jen hrstka a spočítáš je na půlce pravé ruky při vytírání.......
Dnes si nikdo s mohutným balíkem ať to jsou SBK, SSP, STK, ST6, EJC nezajezdí. Dříve alespoň někdo měl šanci, i když malou tak měl a sám víš jak se to po revoluci začalo tvrdě doprasovat a to ne díky místním svazarmovcům , ale globálním. Ty právě nepotřebovali konkurenci těch domácích srdcařů co dokázali udělat z prdu kuličku za globálně zanedbatelný peníz , aby jim náhodou nerozhodili špinavý zajetý kapitalistický koncept toku jejich peněz.Ty vidíš svůj pohled věci a jsi zaujatý svým postojem stejně tak jako já svým, pravda ale není nikde uprostřed je na obou stranách a teď jen vyber úhel z které se na ní chceš dívat a neříkej, že dříve se ti spíše lidi z venku neotevřeli a nepomohli, než dnes, kdy musíš přijít s velkým penízem a po kolenou a většinou stejně letíš a musíš držet hubu jinak se to s tebou potáhne a všude jinde a utřeš, otevři oči a podívej se na jakém žebříčku ti připadá, že v motocyklovém sportu jsme a nejen tam, co se všechno po revoluci zašlapalo a mělo spíše jít nahoru ve vývoji , ten slavný západ a demokracie nám tady všechno koupili a následně vytunelovali a zbytek udělali zaprodanci kvůli mamonu a ten zbytek se chová jako gauneři co chtějí urvat co nejvíce pro sebe za každou cenu a je jim nějaký motocyklový sport u pr... bude vydírat svým jednáním nadšence i jezdce v tomto sportu a nakonec se jim ještě bude stavět pomník.

Viktore, vidíš, kam jsme se v té debatě až dostali? A byla by to asi diskuse ještě na hodně dlouho. (Například o tom žebříčku, na kterém jsme teď a kde jsme byli.) A to k tomu stačila jedna moje poznámka o spoludůvodu konce starého Sachsenringu v MS, což je ale všeobecně známá historie. Je na ni ale třeba nahlížet v daném kontextu doby, kdy se odehrála. A neshazovat to, jako Schumi nějakými Honeckery, lampioňáky VŘSR atd. jen proto, že o daném případu nic nevěděl. "Prostě o tom nevím, tak to neexistuje a Mamba si vymýšlí blbosti."

viktor čistič  |  12. 07. 2014 09:49

Ty se nám divíš za naše reakce, já jsem přibrzdil jelikož nemá význam se neustále osočovat a bičovat se. Všechno jenom pouze vyústilo hodně přejedeným házením špíny na minulé režimy, což je národní sport. Já když vidím jak s tím Češi obohacují svoje příspěvky a po 20-ti letech připíšou dobu komunismu, mám rudo před očima a oponent jako já je hned komunista (jak si hned sám reagoval) tak bych vraždil. Špína je v lidech a je to v nich tak zakořeněné a díky této nové době si každý frustraci musí neutralizovat výše zmíněným národním sportem, takže se Shumimu nediv za jeho slova, on dobře ví proč to napsal a jako jeden z mála moc dobře ví co bylo a je hybnou silou ve sportu.

Ještě něco. Schumi, když už se namáháš číst moje příspěvky, tak je prosím čti alespoň pozorněji. Nikde jsem nenapsal, že důvodem vypadnutí Sachsu z kalendáře bylo vítězství D.Brauna. Tím bylo chování domácího publika po jeho vítězství. Napsal jsem rovněž, že to byla DRUHÁ část důvodu, kromě toho, že tento okruh byl nebezpečný a to opravdu byl !( 12.7.69 + Bill Ivy, GB- 9.7.71 + Gunther Bartusch DDR, a téměř na den o 10 let později 11.7.81 Henrich Kurtha CS. )

Popov v Brně bude startovat na Wild card v Moto2 s Montážema

To, že v r. 1972 Sachsenring vypadl z kalendáře FIM pro svoji nebezpečnost, byla jen část pravdy. Ta zbývající byla to, že v r. 71, v závodě tř. do 250 ccm zvítězil západoněmecký jezdec Dieter Braun, kterému na dvěstě tisíc diváků zcela nepokrytě fandilo a při vyhlášení vítězů sborově zpívalo hymnu tehdejší NSR, což bylo bylo pro vedení tehdejší komunistické NDR politicky zcela nepřijatelné a proto to nemohlo přenést přes srdce .Inu, byla jiná doba.

Děkuji za zajímavé doplnění.

viktor čistič  |  11. 07. 2014 14:34

No jo za komunistů to bylo nepřijatelné, ty jsi zpíval stejně jako každý Československou hymnu , když jsme se stali ve fotbale mistry Evropy a dnes by to bylo politicky nepřijatelné, jděte s těma politickýma pindama o komunistech do zádele!!!! Každej blbec co má do pr... díru plká jak se kdo má a nemá a většina z nich to jsou přiblblý kolbenkáři co vychvalují tu novodobou špínu a říkají tomu demokracie. Nezlob se Mambo, ale dalo se to číst po to NSR. A být tebou nechtěj se se mnou dát do křížku o politice a nové nebo staré době.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 11. 07. 2014 14:34

Já ti na dobu prdím, ať je stará, nebo nová. Jen jsem napsal, co patřilo mezi příčiny zrušení MS na starým Sachsenringu. Asi jsi zapomněl, že v tehdejší NDR panoval poněkud ostřejší režim než u nás a ten nemohl nečinně přihlížet, jak 250 tis. lidí využije sportovní příležitosti k oslavě "největšího nepřítele". Neposuzuji, pouze konstatuji.
Jen pro zajímavost. I naši soudruzi svazarmovci měli obavy, aby naši jezdci "nenačichli" západem. Zrušit Velkou cenu nechtěli (devizy), tak alespoň vytvořili v 70. letech u cílové rovinky přes silnici druhý paddock, určený pouze pro československé jezdce, aby jim znemožnili výměnný obchod s cizími jezdci, který býval v té době běžný. ( Přilby, kombinézy, součástky, většinou za české broušené sklo.) Pochopitelně se jim tento záměr nezdařil, protože cizinci si k našim stejně cestu do tohoto "paddocku č.2" našli a i díky těmto "kšeftíkům" u nás silnice nezašla na úbytě docela.

viktor čistič  |  11. 07. 2014 17:08

Tyhle disidentský řeči si nech těm co lezeš někam.
Mě nějaké řeči o sportu spojovaného s politikou a nějakým utlačováním lezou krkem, co svět byl a bude tak 99% lidí co se pohybovali v nejvyšších závodních a sportovních postech nebyli a nebudou žádní chudáci z ulice. Z tvojí strany nějakého ani ne PR manažera je to z poloviny skuhrání. Dříve se tomu dávalo o hodně více , jak ze strany státu tak lidí a většina soudnejch se rádi vrátili do toho nedemokratického státu. A to pozlátko okolo toho z těch kšeftíků( součástky jo áhahaha) je med co ti teče ještě dnes okolo pusy. To musí být i v tobě ta pachuť rozdělování východ západ ? Připomínáš mi známého co přijel z NSR a přivezl žrádlo a hadry a když viděl špajz, šel do kolen, jeho vysvětlení bylo jak propaganda říká , že po 10té hodině tu jezdí armáda střílí lidi .

Tys musel být aspoň okresní tajemník strany. Píšu jen o tom, co jsem přímo zažil, nebo co jsem slyšel od přímých účastníků. Mě neukecáš, já ti tvoje kydy o tom, kdo a jak tomu dával víc, nesežeru. Na to už jsem dost starý. A ta politika, ta byla, je a bude ve všem, tak proč si myslíš, že by silniční závody a sport obecně měl být výjimkou? Říká ti něco "komerční styk"? Taky dobrý výmysl své doby.

viktor čistič  |  11. 07. 2014 17:16

Zapomněl jsem dodat že "paddock č.2" tak se dnes říká podobným sekcím VIP



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


15. září | Kaito Toba má po dnešní nehodě zlomenou lopatku. odkaz
15. září | Tom Booth-Amos má po dnešním pádu zlomeninu v pravé noze. odkaz
15. září | Ai Ogura také skončil ve zdravotním středisku na okruhu. odkaz
15. září | Tom Booth-Amos musel po nehodě v závodě do zdravotního střediska. odkaz
15. září | Makar Yurchenko je po dnešní nehodě v pořádku. odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 20. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:35
Moto3 2. trénink   13:15–13:55
MotoGP 2. trénink   14:10–14:55
Moto2 2. trénink   15:10–15:50
Sobota 21. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35–12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:05–15:20
Moto2 2. kvalifikace   15:30–15:45
Neděle 22. září    
Moto3 warm up   09:00–09:20
MotoGP warm up   09:30–09:50
Moto2 warm up   10:00–10:20
Moto3 závod   11:20
MotoGP závod   13:00
Moto2 závod   14:30