Z posledních osmi Grand Prix vytěžit maximum

Dvojice jezdců Gresiniho týmu San Carlo chce závodem v Brně odčinit poslední výkony, které jim ani týmu velkou radost neudělaly a zahájit tu úspěšnější část letošního ročníku motocyklového mistrovství světa.
Z posledních osmi Grand Prix vytěžit maximum

Pád a nula bodů, to byl výsledek Italova posledního závodu v Laguně Seca. Simoncelli tak nezahájil letní dovolenou nijak pozitivně, ale snažil se na neúspěch rychle zapomenout a nyní se už připravuje na závod v Brně, kterým by rád zahájil mnohem úspěšnější druhou polovinu sezony. Ve hře je stále hodně a Ital udělá maximum proto, aby z posledních osmi Grand Prix vytěžil maximum.

„Samozřejmě bych raději odjel na dovolenou s jiným druhem výsledku, ale tak už to chodí. Musíme se z toho prostě poučit a jít dál,“ řekl úvodem Marco Simoncelli. „Po báječné dovolené, kterou jsem strávil ve fantastickém prostředí přírodních parků Ameriky odjíždím do Brna s nadějí v co nejlepší výsledek.“

„Musíme se plně koncentrovat na druhou polovinu sezony a pokusit se získat nějaké pozitivní výsledky. Tento okruh sedí mému stylu jízdy, i když jsem tam loni moc dobře nejezdil. Ve čtvrtlitrech jsem tam jednou vyhrál, v třídě do 125ccm získal pole position a umístění na stupních vítězů. Je to dráha, kterou mám rád a doufám, že se mi tam bude dařit,“ řekl před víkendem v Brně Marco Simoncelli.

V Assenu absolvoval Hiroši Aojama víkend v barvách tovární stáje Hondy, ale zároveň také havaroval takovým způsobem, že až do závodu v Laguně Seca nebyl stoprocentně fit. Letní přestávka přišla v pravou chvíli a japonský závodník Gresiniho týmu věří, že na okruhu v Brně už následky nehody z Holandska nepocítí.

„Výsledek z Laguny Seca nebyl nijak povzbudivý, ale po zdravotní stránce jsem tam ještě nebyl úplně stoprocentní. Teď po letní přestávce věřím, že v Brně budu v mnohem lepší formě a kondici. Potřebuji znovu získat potřebnou sebedůvěru a jistotu na motorce,“ řekl Hiroši Aojama.

„Bude to můj první závod MotoGP v Brně, protože loni jsem byl ještě zraněný, takže pro mě rozhodně nová zkušenost. Tuto dráhu mám ale rád. V roce 2006 jsem tam vyhrál závod čtvrtlitrů a na čtvrté místo zajel v roce 2009,“ dodal Aojama, jenž právě v roce 2009 vyhrál poslední mistrovský titul 250ccm kubatury.

14:12 | Dovi upadl z vedení: odkaz
11:56 | Kornfeilův neuvěřitelný skok přes Bastianiniho motocykl: odkaz
11:55 | Smutný di Giannatonio po penalizaci: odkaz
11:54 | Kvůli tomuto zkrácení dráhy přišel di Giannatonio o vítezství: odkaz
19. května | Crutchlow musel po svém kvalifikačním pádu na vyšetření do nemocnice. odkaz

Harmonogram

GP Francie, Le Mans
Pátek 18. května
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 19. května
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 20. května    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00