Já bych to s tou Hondou neviděl tak žhavý.Testy sou jiná a race taky.Stačí kouknout na WSBK jak bylo v testech a jak dopad první race.Počkám si a uvidím kdo jak na tom skutečně je až na závod.
Nemyslím si že jakákoliv fabrika může brát základ z prototypů z roku 2006.Technologický pokrok je za těch 5-6let tak vpředu že je to stejné jako by si zašli pro díly do muzea....
A navíc, Shuhei Nakamoto radši ze sebe udělá " trumberu " než by ta drobná zlepšení trochu více rozvedl. To tak, aby konkurence věděla odkud vítr fouká. ;-)
No a zřejmě se vydali dobrou cestou. Neusnuli a motce evidentně dávají vše co mají a znají - a samozřejmě tu funguje i určitý vnitřní tlak na získání titulu po tolika letech druhých a třetích míst.U Yamahy už zřejmě myslí na litry a myslím že až do testů se jim usínalo celkem dobře s vědomím že M1 je vymazlená do posledního šroubku a byť tam teď časy práskaly celkem dobré tak otřes z výsledků Hondy bude asi na dlouho.Ducati? Tam je prostě "něco" špatně. Předpokládam, že Rossimu a jeho biku věnují maximální úsilí, ale půlka fabriky už šroubuje na litru a osmistovku už chtějí smést ze stolu. Když vemou základ z motky 2006, Capirossiho zkušenosti a Rossiho rychlost, tak to bude zřejmě neporazitelná raketa.Suzuki? Těch už je mi až líto je tam až moc dlouhá éra úpadku. I když v testech to teď nebylo nejhorší - hlavně aby jim motka v průběhu závodu nezačala vadnout jako loni.Jéjejku, to sem se zase rozmáchl. Asi to není úplně k článku, ale muselo to ven. :-O
No hezký shrnutí situace.;-) Pochvala
hezky pěkně ses rozmáchl :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.