Zadřený motor a start z desáté řady

Zadřený motor a start z desáté řady

Jakub Kornfeil hned na začátku kvalifikace 125ccm kubatury zadřel motor Aprilie a tím skončily jeho ambice na výhodné postavení na startovním roštu německé Grand Prix.

Pro českého jezdce týmu Ongetta Centro Seta neskutečná smůla. Kornfeil má k dispozici Aprilii RSA, ale na místo výsledků, které by rodáku z Rohatce u Hodonína přinesly tolik důležité body, řeší spolu s týmem jen problémy. Nicméně závod se jede až v neděli před polednem a nic není ztraceno.

„Nejraději bych nic nekomentoval, protože „lepší“ to dnes už snad ani nemohlo být. Tak moc jsem se na Sachsenring těšil a „za odměnu“ budu nakonec stát na startu ani nevím pomalu kde,“ řekl Jakub Kornfeil.

„Myslím, že snad někde pod kopcem, odkud nedohlédnu ani do první zatáčky. Řekl bych, že to bude ještě dál než na začátku roku v Kataru. Ale co, musím se s tím nějak poprat, protože mi stejně nic jiného nezbývá. V ranním tréninku nám motorka jela dobře, vše fungovalo jak mělo a i čas byl srovnatelný, přičemž můj odstup od špičky byl velmi solidní.“

„Do kvalifikace jsem si věřil, že pojedu ještě rychleji, bohužel šéfmechanik udělal motorku tak „ostrou“, že se po jednom a půl kole regulérně "hvízdla", takže místo abych jezdil, tlačil jsem ji do boxů. Po třiceti minutách neuvěřitelného koncertu mechaniků jsem stihl alespoň úplný závěr kvalifikace, když se měnil i válec, který byl také poškozený.“

„Do motorky přišel válec i píst již trochu jetý, abych v těch posledních, myslím asi třech kolech, které jsem měl k dispozici, mohl jet hned rychle a zajel aspoň nějaký čas a neskončil tak úplně poslední. Vlastně jsem zajel dvě rychlá kola a to mně v tom prvním ještě na cílovce předjel Sandro Cortese, který hned potom přede mnou havaroval, takže jsem se mu musel ještě vyhnout. To závěrečné kolo nebylo špatné, ale prostě to chtělo zajet ještě o vteřinku rychleji a byl bych někde jinde. A to je asi tak všechno….., zbytek zítra!“

Foto: MPAFoto.com

Doporučujeme

Články odjinud