Adaptace na čtyřdobý prototyp 250ccm Hondy pravděpodobně neprobíhá zcela ideálně a proto na Jakuba Kornfeila čekal po jeho příjezdu do Jerezu nový rám motocyklu. Podvozek je od britské společnosti FTR a český závodník ho bude testovat už zítra. Dnes ještě museli vyhodnotit chování závodního motoru ve srovnání s jeho produkční verzí, takže nová technika zůstala v boxech.
„Rozhodně není důvod k jásotu, protože dvaadvacáté místo není to, proč jsme tady,“ uvedl v pondělí večer Jakub Kornfeil. „Dnes bylo nejdůležitější vyhodnocení dat a srovnání chování nového motoru. Abych řekl pravdu, čekal jsem mnohem víc, protože na top speedu je rychlejší jen asi o čtyři kilometry za hodinu.“
„Co mě ale těší je to, že jsem se během prvního dne dokázal oproti minulým testům zlepšit o tři desetiny. Snažil jsem se stlačit čas na nízkých padesát, to se mi ale bohužel nepovedlo, takže v následujících dvou dnech bude co dělat.“
„Zítra vyjedeme s novým rámem. Není to samozřejmě jen o rámu, ale komplet FTR sebou nese také jiný airbox a kapotáže, což jsou nesmírně důležité věci,“ pokračoval Jakub Kornfeil. „Ráno se budeme snažit začít co nejdříve. Je třeba nastavit posez, podvozek a ostatní věci tak, abych byl schopen si na motorku rychle zvyknout a odpoledne zajet solidní čas, který nás dostane blíž špičce.“