Změny v pravidlech Mistrovství světa silničních motocyklů

13 komentářů

ccm
3. dubna • 21:57

Rodaballo: Paráda, zvedám rukavici. Pařeza snad někde seženu. Upozorňuji, že si vyleštím kanálky, snad to projde technickou komisí. Výfukový systém vyladím provrtáním tlumiče. Dobré je, že s pařezem nemusíme mít do dalších sezón strach s omezení počtu válců. Tedy doufám.

rodaballo
1. dubna • 22:15

Zpátky na stromy. Opráším pařeza a jde se na věc. Motor vydržel 30 let, nějaký ten rok ještě snese. Mechanika si budu dělat sám, ušetřím čtyři lidi. Brzdy mě nezajímají,buben s kalafonou snad nezakážou. Jestli chtěji kotouče, přidrátuju dva kotouče z cirkulárky na předek a jeden na zadek. Snímače teploty gum, když nepřeženu burnout, taky nepotřebuju. Výrobce jeden, Barum Chemlon. Testy osm dnů ... pochybuju, že by to pařez dal. Variabilní výfukový systém? Problém. Budu muset lépe přidrátovat, ať během závodního víkendu neupadne. Spojka, jak kdy. Hlavně řízený korkový prokluz. Elektronika omezená silou magneta. Pod pracovní smlouvou jsem, ale ne v továrně, takže taky v poho na nováčka.
2010 a 2011 se uvidíme na startu.... :-(

Vercza
31. března • 16:40

18. V boxech může na motocyklu pracovat jen pět osob.
to mi nějak neleze do hlavy...proč?19. Jezdci, kteří přijdou do tohoto šampionátu poprvé (nováčci), musí vstoupit do netovárního týmu.
a tohleto to je fakt postavený na hlavu....

EliasFan
31. března • 14:25

Ty motory jsou dobrý, ale ty tovární týmy...

Pity
31. března • 11:22

Tak oni asi tím chtějí aby nováčci získali první zkušenosti někde v satelitu kde na ně nebude vyvíjen tlak a pak když budou dobří a lepší než někteří tovární jezdci tak je šoupnou do továrny, stejný začátek jako měl Dovi, v satelitu a teď je v továrně. Ale taky se mi to nelibi.

Bello F1
31. března • 10:09

19. Jezdci, kteří přijdou do tohoto šampionátu poprvé (nováčci), musí vstoupit do netovárního týmu.
No tomu nerozumí, kromě těch "inteligentů" asi nikdo. Hrůza! Snad tohle stihne předběhnout aspoň Ben Spies a neskončí v satelitních sračkách.....už jenom zbývá bod 20. Všichni nováčci v motoGP budou proškoleni a přezkoušeni Dornou....

kvasa
31. března • 0:29

nektery pravidel fakt stoji zahovno...Napred (loni atd.) se ohaneji ze to jsou zavody prototypu a tudiz toho nej co je na tote kravske planete a nechcou omezovat vyvoj, technologii a nic podobnyho, prave protoze to jsou prototypy...no a ted najednou? Jedna capina za capinou. Proc nemuze novacek do tov. tymu nechapu..sak kdyz na to ma tak at mu daj klidne nobelovku, to je snad jedno ne? Nebo proc ma na motorce pri treninku makat jen 5 lidi? Sak at jich je klidne sto..co to usetri tech pet lidi? Mozna 3eura ze ten zbytek nebude tak unavenej a nebude tolik zrat a chlamstat red bully...no proste jedna perla za druhou. hlavne to "neni povoleno", ktery je u kazdyho druhyho bodu, me dostava dokolen...opravdu prototypy jak blazen a opravdu se pozna, jak na tom ta a ta tovrana je, kdyz jim daji biblu toho co nemuzou udelat...No ale i tak to budu sledovat

Vale46MK
30. března • 23:14

to nejsu normalny ludia tam

hubas111
30. března • 21:47

No Pity hezky radikální řešení, ale buďme realisté. Pánové co jsou u kormidel F1 a MOTO GP to mají hezky okoučované a o čistotu soutěžení a sportu tu už dávno nejde. Byznys, moc a politikaření je zde stejné v jakékoliv lidské činnosti. Bohužel nebo snad bohudík???

Pity
30. března • 21:39

Jsem pro zrušení jak MotoGP a F1, a pak vzniknou tyto série znova kt. budu mit na starost někdo kdo tomu rozumí a uděla z toho top sport jako tomu bylo v minulosti u obou serialech, he.

hubas111
30. března • 21:24

No Burges to celkem a dobře shrnul. Některé kroky mně připadali až zbytečně neadekvátní. Honem ořežeme, co jde je tu krize. Jinými slovy stáhneme kalhoty, když brod je ještě daleko. Že prodlouží životnost motorových jednotek, omezí vliv elektroniky, sjednotili pneu O.K. Ale s tím ořezáním testovacích dnů + pátečním dopoledním tréninkem už je docela dost. Především pro nové jezdce, ale i pro získání celkové jistoty na motocyklech.Někdy mně přijde, že místo aby si uřízli jenom prst hned řezají ruku. S podobnými názory a reálnými příklady jsem se setkal v současné době i v podnikatelské sféře.

ccm
30. března • 21:22

Zruste MotoGP, zruste F1! K cemu jsou? Kazde odvetvi by si mělo zachovat jednu disciplinu pro predvedeni spickove techniky. V autech Formule 1 a v motorkách MotoGP. Nektere z bodu tykajici se zejména elektroniky nechapu. Do deseti let se neobejde jakykoliv technicky systém bez řízení elektronikou. Co to rikam, uz dnes se neobejde. Tak nechapu proc se branit pokroku a rozbijet stroje zeleznymi tycemi jako za staroveku, ci to bylo pozdeji? Osobne si radeji koupim stroj prospikovany elektronikou, který vyrovna moje lidske slabiny, nez nejaky Ural ci Dnepr. A také proto chci znacku, která se se spickovou technikou vyrovna (nejen po mechanicke strance), videt v akci. Doby, kdy me kolega presvedcoval, ze nepotrebuje ABS, protože skvele ovlada prerusovane brzdeni, jsou uz davno pryc. Není mi pak jasny rozdil mezi Superbiky a MotoGP, a to ani v jezdcich. Pardon, prece jenom něco. Superbiky jsou k fanouskum vstricnejsi a otevrenejsi. S takovymi pravidly, panove z Dorny ci FIM, MotoGP rovnou zruste. Jinak spejete k tomu, ze za takovych podminek vas Superbiky prevalcuji.

ChenziR1
30. března • 18:12

méně elektroniky-to asi ano....

Doporučujeme

Články odjinud