Změny v řádech!

Tip Katar: Jorge - Dani - Marc, Abája 15

Celkově: Jorge - Dani - Marc - Vale - Pol E.

Abája celkově body 21-30, aspoň 1x v desítce, celkově 15. místo

Děkuji

eviduju, evčo, díky (v tabulce bude později - omluva)

Já děkuji, málem jsem pročíhala termín.
Ještě, že jsme se začali bavit, jak zkloubíme nedělní uzení a závody.

Ségra?

Pěkná shoda jmen, v takhle malé komunitě... teda

"If he can't do it with Ferrari, well, he can't do it"

vzhledem k rozvětvenosti mé rodiny, bych si ani shodou nebyla tak jistá

sonag99  |  19. 03. 2014 19:28

TIP Katar
1. Lorenzo
2. Pedrosa
3. Rossi
18. Abraham

TIP celkovo
1. Lorenzo
2. Marquez
3. Pedrosa
4. Rossi
5. Bautista
16. Abraham, najlepšie umiestnenie v závode 4. a viac ako 26 bodov

Teším sa ako všetci na novú sezónu a som rada že tu opäť vidím tipovaciu súťaž. Ďakujem za zapísanie a pozdravujem

taky zdravím a ráda vidím Díky za tip Tobě i Laďovi

sakryš, těžko se mi sestavuje můj tip....dát na přání nebo realitu? Ok, tak radši zkusím tu realitu, mám-li si nahrabat bodíky Takže: LOR-PED-MAR a ABR šestnáctý - jasný 100% tip

Ladin46  |  19. 03. 2014 15:29

Ahoj Jenny,
díky za tipovačku a mírnou kamufláž
Můj na Katar:
1.Vale
2.Chorche
3.Dovi
15.Kája a jeho první bod
Celkově pak:
1.Vale
2.Dani
3.Chorche
39. bodů Kája = 18. místo
Díkes

Ladin46  |  19. 03. 2014 15:33

ještě celkově 4.Mark, 5.Stefan a Kája 9.nejlepší flek

Max28  |  19. 03. 2014 14:04

Zdravím motorkáře. Jsem vozíčkář, který se přihlásil do projektu: v sajdkáře kolem světa a hledám na motostrankach lidi, kteří by mi pomohli tento (projekt)plán realizovat. Kromě BMW mašiny a sajdkáry Ural, zatím, nemám nic. Mám v plánu jet etapu Los Angeles-Argentina a hledám někoho, kdo mi pomůže naplánovat trasu, potřebuji sehnat řidiče a sponzory. Budu ale rád za každou pomoc-třeba i za radu od někoho, kdo má zkušenosti s realizaci podobných tripu.
Kdyby to někoho z vás zaujalo, navštivte náš web. http://handi-rtw-2015.webnode.cz/tymy/los-angeles-argentina/

nikoliv "třikrát na třetím místě", ale "třikrát na podiu" - zdá se to jako prkotina, ale je to dost významný rozdíl...a celé pravidlo č.3 není vztaženo na "některý jezdec", ale na kombinaci (součtu) výsledků obou jezdců (jsou-li aktuálně jako v případě tovární Ducati jezdci dva) daného týmu s "výhodou"

edit: doplnění

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 18. 03. 2014 21:59

nechci být šťoura, ale strašně to modré bije do očí:
"Kategori Faktory 2 nebude! ECU povinná již od roku 2016!"
vypadlo "e"... jestli anglicky, tak FaCtory.... a ECU mají všichni už dávno, akorát že rozdílnou, tudíž by mělo být doplněno např. "jednotná"

Díky, původně jsem již chtěl jít včera spát a ne psát, ale pak jsem si všiml tohoto tématu, tak jsem to chtěl ještě sem dát.

Doplnění: Pravidlo 3 se dle mého názoru , v současné situaci vztahuje nejen na Doviziosa a Crutchlowa, ale i na Iannoneho. I on startuje na stejném stroji, tj. Ducati Desmosedici GP14. Nikoliv však na Hernandeze, který má loňskou GP13 a jede tedy "čistou" OPEN, jak bylo původně avizováno.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 03. 2014 08:45

domnívám se, že správně hovoříš, Andrejku jsem opomněla
A ví se teda s jakou ECU jede letos Ducatka? Dle bodu 2. tak může mít svou i "erár". Jelikož předpokládám, že ECU u nich hlavním problémem není, tak jedou s vlastní, ale budou se radovat z většího množství paliva a měkkých gum.....tak schválně, jak dlouho? Kdy si to sami "pokazí"?

Podle všeho by Ducati měla využívat ECU Magneti Marelli

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 03. 2014 11:06

ano, bude to MM, ale nebude to zcela jistě "oupn erár"

Podle toho, co jsem zjistil, tak tov. týmy Honda a Yamaha používají taktéž jednotnou ECU MM, ale pozor, s vlastním SW ! A v tom je, dle mne, ten "zakopaný pes". A právě vývoje toho vlastního SW se musela Ducati vzdát, na oplátku za výhody OPEN.

Pozor, nepozor, já zase četla, že Dukna sice proklamovala OPEN za cenu toho, že se vzdá svého SW, ale od MM dostala ECU se sofistikovanějším SW než plnohodnotní OPEN. No a s ohledem na změny v pravidlech teď může mít klidně i svůj SW. Nic jí v tom teď nebrání.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 19. 03. 2014 17:33

No ona se Dukna toho vývoje sofistikovanějšího SW sama zůčastnila. Teď ho ale nebude zatím moct vyvíjet dál. Aspoň tak nějak to bylo. Je v tom prostě guláš.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


Harmonogram

GP San Marina, Misano
Pátek 13. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:35
Moto3 2. trénink   13:15–13:55
MotoGP 2. trénink   14:10–14:55
Moto2 2. trénink   15:10–15:50
Sobota 14. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35–12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:05–15:20
Moto2 2. kvalifikace   15:30–15:45
Neděle 15. září    
Moto3 warm up   08:20–08:40
Moto2 warm up   08:50–09:10
MotoGP warm up   09:20–10:40
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00