Dani Pedrosa debutoval v seriálu MS silničních motocyklů v roce 2001, když byl vybrán z poháru Movistar Activa, což je série, která má za úkol objevovat nové talenty ve Španělsku. Pod dohledem Alberta Puiga dosáhl Pedrosa ihned ve své první sezóně na dvě pódiová umístění. Následující rok vyhrál svůj první závod a celkově skončil třetí. Ročníku 2003 již Dani Pedrosa dominoval, vyhrál pět závodů a dvě klání před koncem sezóny si zajistil titul mistra světa.
Teprve osmnáctiletý Pedrosa si před svým příchodem do kubatury 250 ccm zlomil oba kotníky během tréninku na Phillip Islandu, přesto se s tímto zraněním velice rychle vyrovnal a hned v první sezóně vyhrál titul mistra světa (2004). Další rok svůj úspěch zopakoval, vyhrál osm závodů a opět slavil zisk titulu.
V roce 2006 začal španělský talent závodit v kategorii MotoGP a udělal velký dojem, protože hned v prvním závodě skončil druhý a do konce sezóny si připsal ještě vítězství v Číně a Velké Británii.
V roce 2007 již patřil Pedrosa k favoritům celého šampionátu, ale osmistovka Hondy mu neumožnila naplnit ambice. Díky vylepšením japonského stroje se Španělovi podařilo v posledním závodě sezóny získat druhé místo v celkové klasifikaci.
Ani rok 2008 nepřinesl Pedrosovi vysněný titul, i když na začátku sezóny plnil roli jednoho z favoritů. Osudnou se mu stala GP Německa, kde na mokré trati upadl ve vedení závodu a následně ztratil i¨vedení šampionátu. V závěru sezóny podlehl v obhajobě titulu vicemistra Caseymu Stonerovi.
V roce 2009 zahájil Dani Pedrosa spolupráci s Andrea Doviziosem, který v továrním týmu Hondy nahradil Nicky Haydena. Pro Pedrosu sezona velmi podobná té předchozí, stejný počet vítězství (2), stejný počet umístění na stupních vítězů (11) a dokonce stejný počet startů z pole position (2). Sezonu zahajoval se zraněním a pořádně zabral až v závěru šampionátu. Bodově mu to stačilo na celkové třetí místo.
Dani Pedrosa chce získat titul, proto také do Repsol Hondy přišel, ale dosud se mu to nepodařilo. Sezonu 2010 zahájil ne zrovna výraznými výkony, i když v testech bylo vidět, že Honda je skutečně rychlý komplet. Až od závodu v Nizozemsku začal výrazněji bodovat a nakonec se stal jediným soupeřem Jorge Lorenzovi. Při tréninku na Velkou cenu Japonska havaroval, zlomil si klíční kost a nastoupil až do posledních dvou Grand Prix, aby si udržel druhou pozici a stal se vicemistrem světa.
Ani v roce 2011 nebyl Dani Pedrosa mezi jezdci, kteří bojovali o titul. Po závodu v Kataru musel na operaci, protože následky zranění z Japonska 2010 mu stále působily problémy. Nic tím ale neztratil, protože GP Japonska odložili na desátý měsíc, takže měl čas na regeneraci sil. Jak už to ale v jeho případě bývá zvykem, neměl štěstí a během závodu v Le Mans kolidoval s Marcem Simoncellim. Pádem si zlomil opět klíční kost a to Španěla vyřadilo na pár dalších závodů. Tím samozřejmě přišel o možnost šampionát vyhrát a konečné čtvrté místo je jeho nejhorším výsledkem od příchodu do MotoGP v roce 2006.
HISTORIE
MS silničních motocyklů
2001 125 ccm, Telefonica Movistar jnr Team, 8. místo, 100 bodů
2002 125 ccm, Telefonica Movistar Junior Team, 3. místo, 243 bodů
2003 125 ccm, Telefonica Movistar jnr Team, 1. místo, 223 bodů
2004 250 ccm, Telefonica Movistar Honda 250cc, 1. místo, 317 bodů
2005 250 ccm, Telefonica Movistar Honda 250cc, 1. místo, 309 bodů
2006 MotoGP, Repsol Honda Team, 5. místo, 215 bodů
2007 MotoGP, Repsol Honda Team, 2. místo, 242 bodů
2008 MotoGP, Repsol Honda Team, 3. místo, 249 bodů
2009 MotoGP, Repsol Honda Team, 3. místo, 234 bodů
2010 MotoGP, Repsol Honda Team, 2. místo, 245 bodů
2011 MotoGP, Repsol Honda Team, 4. místo, 219 bodů
2012 MotoGP, Repsol Honda Team